  • 1. Data: 2010-10-21 06:44:50
    Temat: Orange FnK na POP
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy po zmianie taryfy Orange Free na Kartę na POP zostanie mi pakiet
    internetowy, czy zostanie on skasowany?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-10-21 06:48:36
    Temat: Re: Orange FnK na POP
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    > Czy po zmianie taryfy Orange Free na Kartę na POP zostanie mi pakiet
    > internetowy, czy zostanie on skasowany?

    OK. Juz doczytałem w regulaminie. Oczywiście Orange skrupulatnie zabiera
    pakiet po zmianie taryfy.
    Nie byliby sobą... :)

  • 3. Data: 2010-10-21 06:58:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 08:48, Orion pisze:

    > OK. Juz doczytałem w regulaminie. Oczywiście Orange skrupulatnie zabiera
    > pakiet po zmianie taryfy.
    > Nie byliby sobą... :)

    Akurat to postępowanie da się logicznie uzasadnić.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-10-21 06:59:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 08:58, Liwiusz pisze:

    > Akurat to postępowanie da się logicznie uzasadnić.

    W przeciwieństwie do "ficzera", kiedy po załadowaniu OFnK i dostaniu
    bonusa megabajtów, wszystkie złotówki można przelać na swojego popa.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-10-21 07:11:27
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > W przeciwieństwie do "ficzera", kiedy po załadowaniu OFnK i dostaniu
    > bonusa megabajtów, wszystkie złotówki można przelać na swojego popa.

    Oplaca sie to?

    :)

  • 6. Data: 2010-10-21 07:19:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 09:11, wuwuzela pisze:

    > Oplaca sie to?

    Komu? Klientowi na pewno ;)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-10-21 07:41:45
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    > Komu? Klientowi na pewno ;)

    No to zalozmy ze jestem klientam, mam orange free na karte, ktorego
    ostatnio nie uzywam :)

    To jak pojde kupic teraz popa, to mowisz, ze najlepije zalafowac OFnK i
    przelewac srdoki na POPa? :)

    Czy ja musze zarejestrowac obydwa numery w orange.pl czy to sie zrobi
    jakos smsem?

  • 8. Data: 2010-10-21 09:10:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-21 09:41, wuwuzela pisze:

> [...]
    > przelewac srdoki na POPa? :)
    >
    > Czy ja musze zarejestrowac obydwa numery w orange.pl czy to sie zrobi

    Usługa "przelew SMS". Jedyny minus, że przelane środki nie przedłużają
    ważności konta. Ale zakładając, że ktoś ma popa i z niego korzysta, nie
    jest to istotna wada.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-10-21 10:41:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:10:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Usługa "przelew SMS". Jedyny minus, że przelane środki nie przedłużają
    > ważności konta.

    Owszem, o 5 dni na wychodzące, o ile termin ważności jest krótszy niż owe
    5 dni.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org