  • 11. Data: 2009-10-05 16:39:32
    Temat: Re: (Orange ) Czy jest szansa na now? umowę przed terminem?
    Od: "bilbek" <b...@W...onet.pl>

    MarekM wrote:

    > Cóż, w ramach bieżącej umowy możesz bezpłatnie podwyższyć abonament na
    > taki, jaki będzie Ci odpowiadał. Oczywiście telefonu za to nie
    > dostaniesz.

    To chyba nie ma sensu, bo po przekroczeniu abonamentu płacę wg tej samej
    taryfy. Lepiej wykupić usługę "Taniej po abonamencie", wtedy płacę 30gr/sek
    po przekroczeniu kwoty zobowiązania. Przypuszczam, że niższa taryfa - koszt
    usługi dadzą niewielką oszczędność.

    > Możesz też podpisać drugą umowę z nowym numerem. Innej możliwości nie
    > widzę.

    Mówi się trudno. Dzięki za porady. Swoją drogą za jakiś czas zadzwonię i
    zapytam w Oranżu, co oni na to i dam znać :)

    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
    Piękna książka - nowość Wydawnictwa Skrzat