-
1. Data: 2014-01-16 23:59:31
Temat: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: anacron <a...@a...pl>
Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
zbiornikiem jest filtr paliwa?
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
2. Data: 2014-01-17 00:05:37
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-01-16 23:59, anacron pisze:
> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>
Niech zgadnę. Silnik diesla z pompą common rail?
--
Pozdrawiam
Lewis
-
3. Data: 2014-01-17 00:17:20
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 17.01.2014 00:05, Lewis pisze:
> W dniu 2014-01-16 23:59, anacron pisze:
>> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
>> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
>> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>
> Niech zgadnę. Silnik diesla z pompą common rail?
CRDI - Common Rail Diesel Injection (jeśli dobrze rozszyfrowałem skrót),
to tak zgadłeś, układ paliwowy Delphi.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
4. Data: 2014-01-17 00:22:09
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:lb9o8e$unp$1@news.task.gda.pl...
> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
> zbiornikiem jest filtr paliwa?
Obieg powrotny.
Wiwo
-
5. Data: 2014-01-17 00:22:26
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello anacron,
Friday, January 17, 2014, 12:17:20 AM, you wrote:
>>> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
>>> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
>>> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>> Niech zgadnę. Silnik diesla z pompą common rail?
> CRDI - Common Rail Diesel Injection (jeśli dobrze rozszyfrowałem skrót),
> to tak zgadłeś, układ paliwowy Delphi.
Czyli przez powrót do zbiornika lecą...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
6. Data: 2014-01-17 00:43:48
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 17.01.2014 00:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> CRDI - Common Rail Diesel Injection (jeśli dobrze rozszyfrowałem skrót),
>> to tak zgadłeś, układ paliwowy Delphi.
>
> Czyli przez powrót do zbiornika lecą...
A mogło to rozwalić wtryskiwacze (zaczęły lać 3 z 4).
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
-
7. Data: 2014-01-17 08:04:45
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2014-01-17 00:43, anacron pisze:
> W dniu 17.01.2014 00:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
>>> CRDI - Common Rail Diesel Injection (jeśli dobrze rozszyfrowałem skrót),
>>> to tak zgadłeś, układ paliwowy Delphi.
>>
>> Czyli przez powrót do zbiornika lecą...
>
> A mogło to rozwalić wtryskiwacze (zaczęły lać 3 z 4).
>
Tak zaciera Ci się pompa CR, uwala wtryski a przez powrót pompuje do
zbiornika, flitr tak drobnych opiłków nie odfiltrowuje w 100% i z km na
km masz coraz gorzej.
Do wyjęcia pompa, listwa CR oraz wtryski. Kompletna regeneracja i
dokładne czyszczenie całego układu paliwowego.
W 2500-3000zł powinno się zmieścić.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
8. Data: 2014-01-17 09:54:06
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-16, anacron <a...@a...pl> wrote:
> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>
Ale nie ma go na powrocie do zbiornika.
--
Artur
ZZR 1200
-
9. Data: 2014-01-17 10:02:23
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-17, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
>
> Tak zaciera Ci się pompa CR, uwala wtryski a przez powrót pompuje do
> zbiornika, flitr tak drobnych opiłków nie odfiltrowuje w 100% i z km na
> km masz coraz gorzej.
>
A ten narobil rabanu, ze mu na stacji przy dosc ruchliwej drodze krajowej
zatankowali paliwo co zepsulo mu samochod...
--
artur
ZZR 1200
>
-
10. Data: 2014-01-17 10:03:30
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 17.01.2014 08:04, Lewis pisze:
> Do wyjęcia pompa, listwa CR oraz wtryski. Kompletna regeneracja i
> dokładne czyszczenie całego układu paliwowego.
> W 2500-3000zł powinno się zmieścić.
Wymieniają zbiornik i cały układ paliwowy oraz wtryskiwacze. Tylko co
rozwaliło jednocześnie turbinę?
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza