  • 31. Data: 2010-06-04 23:23:24
    Temat: Re: Omega B FL MV6?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-06-04 11:18, Tom01 pisze:

    > Nie wiem jak wersja X30XE, ale mój Y32SE zimą w cyklu mieszanym 80%
    > miasto łyka 11,2. Żuzycie jak przyspawane, nawet nie drgnie. Trasa
    > rozsądne prędkości ok 120 km nigdy nie przekroczył 8-9 l, ok 140-160 km
    > do 9-10l.

    Moze napisz jakie miasto, bo w takich duzych, wojewodzkich to 11l/100km
    pali 1,6 benzyna.

  • 32. Data: 2010-06-04 23:24:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-04 23:14, DoQ pisze:

    > E39 528 manual, stołeczne korki, restart naliczania co tankowanie
    > 14,5-15,5l/100km. Ale jak komus 4litry pali mniej to szacun :)

    Wiesz, wszystko zależy ile tam było jazdy miejskiej, a ile poza. W
    trasie mogło palić 12, a w mieście 17 i średnia wyszła, jaka wyszła. :)
    Niemniej jednak - spalanie z większego dystansu chyba nieco więcej mówi
    o ogólnych kosztach jazdy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2010-06-04 23:26:00
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    bratPit pisze:
    > pomijając filozofię nazewnictwa wyposażenia występował silnik X30XE w
    > wersji po FL,

    Tak oczywiście, tylko przestał być flagowym modelem.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 34. Data: 2010-06-04 23:29:47
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Grzegorz Prędki pisze:
    > Moze napisz jakie miasto, bo w takich duzych, wojewodzkich to 11l/100km
    > pali 1,6 benzyna.

    Jestem z B-stoku.

    Wiem ile pali 1.6L, miałem parę aut w życiu. Miałem też kilka
    3-litrowych. Ten jest zdecydowanie najoszczędniejszy. 11,2 stoi u mnie
    uśredniane od około 4 tys km.

  • 35. Data: 2010-06-04 23:38:04
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Lewis napisał(a):
    > Dzięki wszystkim za rady i opinie, Omegę sobie odpuszczę, zbyt dużo
    > małych upierdliwych usterek których nie znoszę.
    Kwestia ile to auto miało właścicieli i jak o nie dbali.
    Ja o Omedze złego słowa nie powiem.
    Brachol z 5 lat pomyka 2,5 V6 Warsztat widzi tylko z tytułu spraw
    eksploatacyjnych. Kilka razy był z jakąś duperelą typu czujnik
    położenia wału, klima, tłumik...
    Ja od dwóch lat pomykam FL(C) 2,5DTI i tylko sprawy eksploatacyjne.
    Omege polecam.
    --
    Krzysiek

  • 36. Data: 2010-06-07 21:02:35
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Tak oczywiście, tylko przestał być flagowym modelem.

    sorry ale tak się składa, że pracowałem w tym okresie jako sprzedawca w Oplu
    i co nieco pamiętam,
    było tak przez pewien czas po FL występował silnik X30XE wraz z najwyższą
    wersją wyposażenia, później przyszedł czas na zmiany ekologiczne [od MY2002]
    i Y32SE zastąpił X30XE, zatem występowały na rynku X30XE po FL w wersji
    Executive bo tak ona na PL rynku się nazywała i kosztowały w okolicach roku
    2001 ca. 155 kzł (sedan),

    brat

  • 37. Data: 2010-06-07 23:40:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-07 21:02, bratPit pisze:
    > bo tak ona na PL rynku się nazywała
    > i kosztowały w okolicach roku 2001 ca. 155 kzł (sedan),

    Fajna utrata wartości - 9 lat i ~90% w pizdu. Takiej to chyba nawet
    Daewoo nie ma. ;)

  • 38. Data: 2010-06-08 17:49:39
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Fajna utrata wartości - 9 lat i ~90% w pizdu. Takiej to chyba nawet Daewoo
    > nie ma. ;)

    ba, wyobraź sobie, że byli tacy co kupowali te auta za tę kwotę,
    podobnie Frontera 3.2 (tylko takie były) wówczas kosztowała coś ponad 160kzł
    o_O

    brat

  • 39. Data: 2010-06-08 17:52:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Fajna utrata wartości - 9 lat i ~90% w pizdu. Takiej to chyba nawet
    > Daewoo nie ma. ;)

    Tiaa.. :) Obczaj wlascicieli S500, ktore po 9latach kosztuje jakies
    50-55kpln :) To dopiero utrata wartosci:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 40. Data: 2010-06-08 18:30:05
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Przy czym jeśli były "na firmę", to co ich to obchodziło...

    -----