  • 21. Data: 2010-06-04 16:50:10
    Temat: Re: Omega B FL MV6?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    news:4c08c398$0$2597$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie ma wersji MV6 w BFL. Odpowiednik MV6 po liftingu ma silnik Y32SE. Olej
    > bierze ale mało. Porównywałem do podobnego silnika w nowej Skodzie SuperB
    > i bierze mniej.

    Hmm no to ja mam MV6 po lifcie (2000 rocznik) i ma silnik 3.0.

    > Zawieszenie klasyczne, koszty napraw standardowe.

    Drogie amory z regulacją siły tłumienia. Można włożyć standartowe.

    > Kłania się Euro3 i duża wrażliwość na nieprawidłowości w emisji spalin. W
    > wersji Y32SE są wstępne katalizatory które po 100 tys są wg ECU silnika
    > trupami a wymiana to 4 tys zl za stronę bo występuje rura od razu z
    > kompletem katalizatorów.

    Lubię takie samochody ;)

    > W wersji 3 litrowej ich nie ma i problemu też.

    Ale takie chyba bardziej.

    Jurand.

  • 22. Data: 2010-06-04 18:20:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-04 16:49, Lewis pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dzięki wszystkim za rady i opinie, Omegę sobie odpuszczę, zbyt dużo
    > małych upierdliwych usterek których nie znoszę. A ten konkretny
    > egzemplarz, który miałem na oku ma ich kilka...
    > A saab-em ktoś jeździ? ;)

    Poszukaj sobie e39 540iA. Taka moja skromna sugestia. ;)
    Może być też e34 w tej wersji, z końca produkcji. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2010-06-04 21:15:58
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hub953$hlc$1@news.dialog.net.pl...

    > Poszukaj sobie e39 540iA. Taka moja skromna sugestia. ;)
    > Może być też e34 w tej wersji, z końca produkcji. :)

    Nom i przygotuj się na spalanie 18-20/100 ;)

    Jurand.

  • 24. Data: 2010-06-04 21:54:09
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Jurand pisze:
    > Hmm no to ja mam MV6 po lifcie (2000 rocznik) i ma silnik 3.0.

    MV6 to nazwa handlowa flagowego modelu. Po facelifcie symbol
    zlikwidowany i flagowym modelem został 3,2 V6 bez żadnych dodatkowych
    oznaczeń.

    > Drogie amory z regulacją siły tłumienia. Można włożyć standartowe.

    Bez przesady. W ub roku kupiłem nowe pompowane GM za ok 250 zł/szt.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 25. Data: 2010-06-04 21:55:26
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Lewis pisze:
    > Dzięki wszystkim za rady i opinie, Omegę sobie odpuszczę, zbyt dużo
    > małych upierdliwych usterek których nie znoszę. A ten konkretny
    > egzemplarz, który miałem na oku ma ich kilka...

    Auto ma awaryjność w normie. Plusem jest ogromna popularność i łatwa
    dostępność części.

  • 26. Data: 2010-06-04 22:03:03
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > MV6 to nazwa handlowa flagowego modelu. Po facelifcie symbol zlikwidowany
    > i flagowym modelem został 3,2 V6 bez żadnych dodatkowych oznaczeń.

    pomijając filozofię nazewnictwa wyposażenia występował silnik X30XE w wersji
    po FL,

    brat

  • 27. Data: 2010-06-04 22:19:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Ciapul pisze:

    > Oj. Przesiadka z quattro w ośkę nie jest fajna. Jeżdżąc 4x4 nie zwraca
    > się uwagi na jego plusy. Po prostu idzie, skręca, rusza :) A potem
    > człowiek przesiada do oski i zastanawia się co jest nie tak :)

    Maciek? :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 28. Data: 2010-06-04 22:56:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-04 21:15, Jurand pisze:

    > Nom i przygotuj się na spalanie 18-20/100 ;)

    Nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale...
    Swego czasu, na spot pmsowy w WRC (na dachu GD) przyjechał gość 540iA
    e39. Na komputerze miał spalanie średnie w okolicach 14,5-14,7. I z tego
    co pamiętam, było to spalanie z dystansu pow. 10kkm. W tym jak
    twierdził, sporo jazdy miejskiej. No niech nawet ten komputer
    przekłamuje o litr, to i tak chyba znośnie jak na prawie 290-konne auto,
    dość ciężkie i z rwd.
    Poza tym, Lewis chyba liczy się ze sporym spalaniem. A do wyboru ma też
    kilka innych, "mniejszych" silników, które dadzą i tak frajdę z jazdy.

  • 29. Data: 2010-06-04 23:14:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> [...]
    > e39. Na komputerze miał spalanie średnie w okolicach 14,5-14,7. I z tego
    > co pamiętam, było to spalanie z dystansu pow. 10kkm. W tym jak

    E39 528 manual, stołeczne korki, restart naliczania co tankowanie
    14,5-15,5l/100km. Ale jak komus 4litry pali mniej to szacun :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 30. Data: 2010-06-04 23:16:53
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hubpav$qc1$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > Poza tym, Lewis chyba liczy się ze sporym spalaniem. A do wyboru ma też
    > kilka innych, "mniejszych" silników, które dadzą i tak frajdę z jazdy.

    Jakbym nie miał takiego modelu (540 iA, buda E34) to bym może i wierzył ;)
    Spalanie średnie - da się zamknąć w 15/100. Ale miejskiego - zapomnij. Tak
    samo jak nie da się spalania miejskiego w takim np. A8 4.2 zamknąć w 18/100.

    Jurand.