  • 41. Data: 2010-06-08 20:35:07
    Temat: Re: Omega B FL MV6?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Przy czym jeśli były "na firmę", to co ich to obchodziło...

    możesz rozwinąć bo nie łapię? poza tym, że mieli o VAT taniej,

    brat

  • 42. Data: 2010-06-08 22:56:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-08 17:52, DoQ pisze:

    > Tiaa.. :) Obczaj wlascicieli S500, ktore po 9latach kosztuje jakies
    > 50-55kpln :) To dopiero utrata wartosci:)

    Wiesz, ja tam widzę subtelną różnicę między dość wysokim modelem Meśka,
    a Oplem, który w kręgach użytkowników S500 pewnie będzie po prostu
    plebejski. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2010-06-08 23:26:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Wiesz, ja tam widzę subtelną różnicę między dość wysokim modelem Meśka,
    > a Oplem, który w kręgach użytkowników S500 pewnie będzie po prostu
    > plebejski. ;)

    No coz... Na plebejskim Oplu moczysz jakies 140kpln, na klasie S jakies
    400kpln. Kto więcej frajerzy na PLNach chyba widać ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 44. Data: 2010-06-09 00:28:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-08, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > No coz... Na plebejskim Oplu moczysz jakies 140kpln, na klasie S jakies
    > 400kpln. Kto więcej frajerzy na PLNach chyba widać ;-)

    A miesięczny tylko 72 pln...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2010-06-09 09:52:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > A miesięczny tylko 72 pln...

    Ale nie jest tak jak napisalem?
    Najwięcej traci ten który kupi nowy samochod za kilkaset tysięcy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 46. Data: 2010-06-09 10:36:02
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ale nie jest tak jak napisalem?
    > Najwięcej traci ten który kupi nowy samochod za kilkaset tysięcy.
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Ale panie nowy z salonu na gwarancji nic się nie psuje... szczegół że ktoś
    kto kupi używany za 20% ceny nowego dołoży do niego drugie tyle i wymieni
    wszystko co się da, będzie spokojnie jeździć kolejne 5lat... No ale nowy!!!
    A że trzeba płacić za każdą usterkę której nie przewiduje tzw gwarancja 3
    razy więcej niż w aucie które bez żadnych problemów naprawisz w normalnym
    warsztacie to już nikt nie wspomina.
    Owszem kogoś kogo stać na auto za 400kzł z salonu nie przejmuje się utratą
    jego wartości czy serwisem za ogromną kasę... Mnie nie stać.
    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)