  • 21. Data: 2010-04-12 15:40:55
    Temat: Re: Olek E-510 i wolny AF
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    q...@g...com pisze:
    > Mam E-520. W mrocznym pokoju wolna, to malo powiedziane, jest
    > bezuzyteczna.
    > Sprzedam za psi grosz, bo szkoda nerwow na to bedziewie z plastikowym
    > 14-42,

    Plastik wciąż naczelną legendą...

    > i po jaka cholere dodali te dwa mm na dlugim koncu, zamiast ujac 2mm
    > na szerokim?

    2 mm na szerokim to 6 mm na wąskim w tym przypadku.

    > Kupilem bo chcialem cos lzejszego, a solidnego z stabilizacja w body,
    > a kupilem gwno w stylu "Canomatic"
    > z idiotycznymi funkcjami. Ten aparat nie powinien zostac dopuszczony
    > do sprzedazy. Nawet LCD wali po slepiach,
    > kidy zblizymy oko do wizjera.

    Ot, typowa reakcja człowieka na sponiewieranie przez maszynę :)
    Spoko, oswoisz się, będzie Ci lepiej wychodziło.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2010-04-12 15:42:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:
    > Cholercia, jak ten AF w A300 jest taki wspaniały, to powinni go
    > przeflancować do następcy A700. Może wtedy bedzie mniej lamentów na
    > forach firmowych tej marki oraz mniej ucieczek w inne systemy.

    Ciężko uciekać od czegoś, co na dobrą sprawę dopiero powstaje :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 23. Data: 2010-04-12 19:37:17
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 12 of Apr 2010 08:35, Anonymouse wrote:

> [...]
    2/sizes/l/

    > Cholercia, jak ten AF w A300 jest taki wspaniały, to powinni go
    > przeflancować do następcy A700. Może wtedy bedzie mniej lamentów na
    > forach firmowych tej marki oraz mniej ucieczek w inne systemy.

    Nie poddawaj się tak łatwo :-)

    Mnie tez to dziwi, ale staram się mocniej wgryźć w problem
    i znaleźć jakieś racjonalne wytłumaczenie. Mam parę roboczych
    hipotez.

    1. Wyjątkowo dobry egzemplarz pary body + kitowe szkło.
    Wyjątkowy? Może, w ciągu pierwszych trzech miesięcy oddałem 3 razy
    do naprawy (za każdym razem co innego) a za czwartym sam naprawiałem.
    Obiektyw, na który strasznie narzekałem (i narzekam nadal) okazał
    się być wyjątkowy dobry, albo ja wyjątkowo dobrym fotografem :-)
    Do takiego wniosku skłoniło obejrzenie setek innych zdjęć wykonanych
    takim samym obiektywem.

    2. Optymistyczny/oszukańczy AF, znaczy potwierdzający pipczeniem
    ostrość (i zezwalający na zwolnienie migawki), podczas gdy faktycznie
    tej ostrości nie ma. Problem zaskakująco trudny do zbadania,
    jeśli się fotografuje coś innego niż tablice do sprawdzania AF.
    Poza tym, nigdzie nie ma informacji o czasie złapania ostrości
    i nie sposób tego skojarzyć z oglądanym zdjęciem.

    Pewnie jeszcze coś by się znalazło.

    --
    nb

  • 24. Data: 2010-04-12 20:23:39
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-12 07:48, TomekM wrote:
    (...)
    > Żeby też było jasne aparat po zakupie był w serwisie bo wykazywał
    > wyraźne ustawianie ostrości za obiektem.

    To na przyszłość napisz od razu że mówisz o popsutym egzemplarzu.
    EOT.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564