  • 1. Data: 2010-04-09 08:34:42
    Temat: Afganistan w obiektywie Iphone...
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Pod tym mało ciekawym tytułem - kryją się całkiem niezłe zdjęcia.
    Zdjęcie nr 4 dedykuję w szczególności tym którzy pytają czy obiektyw
    czyścic mikrofazą czy może jednak bawełną z leciutkim dodatkiem
    silikonu....

    http://www.dziennik.pl/foto/article575086/Afganistan
    _w_obiektywie_Iphonea.html

    --
    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

  • 2. Data: 2010-04-09 08:36:58
    Temat: Re: Afganistan w obiektywie Iphone...
    Od: Dominik <d...@g...com>

    > Zdjęcie nr 4 dedykuję w szczególności tym którzy pytają czy obiektyw
    > czyścic mikrofazą czy może jednak bawełną z leciutkim dodatkiem
    > silikonu....

    pomyliłem numer - chodzi o zdjęcie nr 5 :)

    Dominik

  • 3. Data: 2010-04-09 09:21:46
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-04-09 10:36, Dominik pisze:

    > pomyliłem numer - chodzi o zdjęcie nr 5 :)

    Wychodzi, że papier ścierny z drobnym ziarnem tez nie będzie przesadą... :)
    --
    tomafek

  • 4. Data: 2010-04-09 09:50:29
    Od: p...@a...pl

    On 9 Kwi, 10:34, Dominik <d...@g...com> wrote:
    > Pod tym mało ciekawym tytułem - kryją się całkiem niezłe zdjęcia.
    Kolorystycznie wygladaja jak transfery albo "lifty" polaroidowe,
    przynajmniej tak mi sie kojarzy. Bierze sie zdjecie polaroidowe, moczy
    w wodzie i przekleja emulsje na inne podloze. Kumpel kiedys robil
    takie cudenka.
    http://www.alternativephotography.com/gall_emulsionl
    ifts.html
    pozdr
    Piotr

  • 5. Data: 2010-04-10 01:20:32
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 9 Apr 2010 01:34:42 -0700 (PDT), Dominik
    <d...@g...com> wrote:

    www.dziennik.pl/foto/article575086/Afganistan_w_obie
    ktywie_Iphonea.html

    Warto w tym miejscu przypomniec
    www.990px.pl/index.php/2009/09/07/na-patrolu-zdjecia
    -z-afganistanu

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2010-04-10 08:49:42
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    astro napisał:
    > Warto w tym miejscu przypomniec
    > www.990px.pl/index.php/2009/09/07/na-patrolu-zdjecia
    -z-afganistanu

    Jak kogoś interesuje tematyka to Boston Globe Big Picture raz w miesiącu
    daje wybór zdjęć z Afganistanu.

    m.