  • 11. Data: 2014-10-11 01:47:56
    Temat: Re: Oktanowy prestiż
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m11bms$br7$...@n...news.atman.pl

    > 8 realnych (zarazem oszołomionych) rdzeni za
    > 8 stówek (829) plnów od
    > 8 października.

    > 5"/16GB/1GB/A4.4/13Mpxl

    Nie było ani w Auchan, ani w Realu. (i ponoć nie będzie w tej promocji)
    Zaś Carrefour przemianował LEDowe świetlówki (coś koło 750 lumenów
    i 9 watów) z 9,99 pln chyba na niemal 15 pln. Chlip, chlip...

    I spodnie (które kupiłem po 15 pln -- chyba 8 par oraz po 10 pln
    chyba 5 par) na 39,99 pln -- spodni już nie ma, choć jest ich nowa cena.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-10-11 19:02:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 543659b1$0$12639$6...@n...neostrada.pl

    > Dziś już mam ,,zwykły'' dostęp, nie tylko
    > lejkowy, więc mogę sprawdzić.

    No i jakie wnioski?

    > Później jakaś sędzia będzie twardo obstawała przy tym,
    > że to ja jestem autorem takiego zawołania i żadne
    > argumenty nie zdołają pokonać tego stanowiska.

    Proza życia.. A tak naprawdę niewiele trzeba by było normalnie. Taka
    mała refleksja, dlaczego ludzie dają sob pomiatać nawiedzonym debilom i
    pospolitym głupkom??

    > Nie.

    No tak, ale tek się właśnie dzieje. Oszołomy postawią w miejscu
    publicznym pomnik swojemu idolowi, , często kanalii rodem prosto z
    piekła a mi zabronią pod groźbą kary nosić na koszuli wizerunku
    bojownika o sprawiedliwość społeczną.
    Na dodatek - ten pomnik ich idola to m.in za miją kasę, oczywiście..

> [...]
    > innych ograniczeń niż lejek czy narzucane sprzętem.
    >
    > Lejek VM jako zapasowe łącze spełnił się w 100%.
    > Tablet pracował jako HotSpot -- z tabletem łączył
    > się i Monster, i laptop. (i może jeszcze ktoś, bo
    > nie ,,zamknąłem'' połączenia)
    >
    > Porównanie z Solorzem wypada dla Solorza blado.
    > Lejek (z uwagi na stabilność i brak potrzeby
    > kapciowania) jest lepszy do tego stopnia, że
    > przez ten czas (gdy nie miałem dostępu via
    > Dunaj) ani przez chwilę nie skorzystałem z Aero2, choć mam 2 SIMki.
    >

    > Polscy rządzący zrobili ,,dobry'' interes z Solorzem.

    Jednak taki lejek ma coś czego ja nie mogę zaakceptować - opłaty
    abonamentowej bądź deklaracji stałych opłat.
    To ja już wolę gdy na dłużej jestem poza domem włożyć do telefonu, jako
    drugą kartę z normalnym netem mobilnym. Na stałe jej używam do netu
    domowego.

  • 13. Data: 2014-10-11 21:00:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5439627f$0$18083$6...@n...neostrada.pl

    > No i jakie wnioski?

    Nie sprawdzałem -- w hipermarketach nie ma, LTE nie ma,
    GLONASS nie ma, samoleda nie ma... Po co mam tracić czas
    na szukanie?

    > Proza życia.. A tak naprawdę niewiele trzeba by było normalnie. Taka mała
    refleksja, dlaczego ludzie dają sob pomiatać nawiedzonym
    > debilom i pospolitym głupkom??

    Nie wiem?

> [...]
    sprawiedliwość społeczną.
    > Na dodatek - ten pomnik ich idola to m.in za miją kasę, oczywiście..

    Czyli za nasze podatki.
    Dla mnie Lenin czy obecne eurooszołomy -- jedna chwała. :)
    Przeczytałem o tym, że Niemcy chcą wprowadzić podatek od
    elektryczności ciągniętej ze światła słonecznego. Ciekawe,
    kiedy wprowadzą podatek od kopulacji?

    -- Pies w domu jest?
    -- Jest.
    -- Suka?
    -- Nie, pies, samiec.
    -- Ale czy ma także sukę w domu?
    -- Nie. Mam tylko psa. Sąsiad ma sukę...
    -- Aaaa... Znaczy się.... Podatek od kopulacji...
    -- ???
    -- Chyba, że pies jest stosownie okaleczony...
    Rozumie pan...

    > Jednak taki lejek ma coś czego ja nie mogę zaakceptować - opłaty abonamentowej bądź
    deklaracji stałych opłat.

    5 pln raz na rok? Na dodatek do wydzwonienia?
    Ale i bez tych 5 pln lejek chodzi.

    > To ja już wolę gdy na dłużej jestem poza domem włożyć
    > do telefonu, jako drugą kartę z normalnym netem mobilnym. Na stałe jej używam do
    netu domowego.

    Jako alternatywę do VM chcę mieć lejzy pomarańczowe.
    Już nawet mam 3 kody. Jeno chodzącej SIMki pomarańczowej -- nie mam.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'