  • 1. Data: 2014-10-05 22:05:37
    Temat: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jak czytam o iPhone6 "na papierze" to szczerze przyznam że jak nie znasz
    sprzętu to można być z tych danych rozczarowanym: tylko 1Gbyte RAM, tylko 2
    rdzenie - wprawdzie 64-bit, ale wciąż tylko dwa...

    Ktoś kto zna Androida to wie, że przy dwurdzeniowym procku i 1GRAM będzie
    Andek mulił.

    A potem czytam to, i okazuje się, że iOS jednak robi różnicę:
    http://www.redmondpie.com/iphone-6-vs-galaxy-s5-vs-h
    tc-one-m8-the-ultimate-flagship-speed-test-video/
    Okazuje się bowiem z porównania, że przy iPhone6 wymięka zarówno najnowszy
    flagowiec Samsunga Galaxy S5 jak i najnowszy flagowiec HTC One M8.

    Dziś nabijam się na to:
    http://www.redmondpie.com/new-benchmarks-show-iphone
    -6-is-a-better-performer-than-galaxy-note-4/
    Okazuje sie, że iPhone6 też lepiej działa niż najnowszy Galaxy Note 4 !

    Pewnie nie jest więc takie dziwne że az 10 milionów iPhone 6 sprzedało sie w
    pierwszy weekend od premiery w USA a 4 miliony nowych rezerwacji złożono na
    iPhone6 w Chinach...
    http://www.redmondpie.com/iphone-6-tops-4-million-re
    servations-in-china-in-just-24-hours/
    Apple jednak umie zrobić dobrze działający sprzęt i jak ktoś tylko porównuje
    papierkowe tabelki to może dojść do błędnych wniosków!

  • 2. Data: 2014-10-05 22:35:55
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2014 22:05:37 +0200, Pszemol napisał(a):

    > Apple jednak umie zrobić dobrze działający sprzęt i jak ktoś tylko porównuje
    > papierkowe tabelki to może dojść do błędnych wniosków!

    Łał! Amajzing!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2014-10-05 22:38:08
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Tia, na pewno właśnie dlatego ludzie kupują ten sprzęt...

  • 4. Data: 2014-10-05 23:28:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 5 Oct 2014 22:05:37 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Apple jednak umie zrobić dobrze działający sprzęt i jak ktoś tylko porównuje
    >papierkowe tabelki to może dojść do błędnych wniosków!

    Mnie tam wystarczy ze nazywa sie Apple.

    A.L.

  • 5. Data: 2014-10-05 23:34:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Ktoś kto zna Androida to wie, że przy dwurdzeniowym procku i 1GRAM
    > będzie Andek mulił.

    Słusznie powiedziane - będzie. Kiedyś. Podobnie jak Windows na 4-rdzeniowym
    procesorze i 16 GB RAM będzie mulił. Też kiedyś.
    A na tak zwany dzień dzisiejszy taka prawda objawiona jest z cyklu tych:
    http://img.wiocha.pl/images/a/9/a94a076c83f1baf6a20c
    bd7a2f831d4b.jpg

    JoteR

  • 6. Data: 2014-10-06 12:35:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 5 Oct 2014 22:05:37 +0200, Pszemol wrote:
    > Apple jednak umie zrobić dobrze działający sprzęt i jak ktoś tylko porównuje
    > papierkowe tabelki to może dojść do błędnych wniosków!

    Tak jak i jaranie się benchmarkami.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2014-10-06 14:04:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Ktoś kto zna Androida to wie, że przy dwurdzeniowym procku i 1GRAM
    >będzie Andek mulił.

    No ...

> [...]
    >Okazuje się bowiem z porównania, że przy iPhone6 wymięka zarówno
    >najnowszy flagowiec Samsunga Galaxy S5 jak i najnowszy flagowiec HTC

    Ze iphone bedzie szybszy niz symulator javy na androidzie to ogolnie
    wiadomo, ale czy to przeszkadza w uzytkowaniu ... poworzylem te testy,
    faktycznie, samsung troche muli. Moglby szybciej sie przelaczac.
    I nawet nie pomaga to, ze rzekomo program pozostaje w pamieci - aparat
    wolno startuje i tyle.
    Czy to wina javy ... cholera wie ...

    !

> [...]
    >sprzedało sie w pierwszy weekend od premiery w USA a 4 miliony nowych
    >rezerwacji złożono na iPhone6 w Chinach...

    Ale oni wszyscy nie widzieli, a zamowili, to nie jest dowod ze Apple
    lepszy, tylko ze ma wiernych wyznawcow :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-10-06 20:03:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > 4-rdzeniowym procesorze i 16 GB RAM będzie mulił. Też kiedyś.
    > A na tak zwany dzień dzisiejszy taka prawda objawiona jest z cyklu tych:

    Chcesz przez to powiedzieć nam, że informacja o Apple iPhone 6 będącym
    najszybszym telefonem w testach porównawczych to prawda oczywista
    taka jak to, że w nocy będzie ciemno? A myślałem że nie lubisz Apple... :-)

  • 9. Data: 2014-10-06 20:03:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak i jaranie się benchmarkami.

    Nie tabelki, nie benchmarki - jak Ty wybierasz swoje smartfony?

  • 10. Data: 2014-10-06 20:12:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > faktycznie, samsung troche muli. Moglby szybciej sie przelaczac.
    > I nawet nie pomaga to, ze rzekomo program pozostaje w pamieci - aparat

    Właściwie to użytkownika końcowego to ani ziębi ani grzeje
    czy to Java czy coś innego - efekt się liczy: muli...

    A jeśli to wina Javy, to jest to tymbardziej przykre, bo w takim razie to
    już nigdy się nie zmieni i różnica będzie tylko coraz większa.
    W pogoni za uniwersalnością/przenośnością poświęcono wydajność.

    reservations-in-china-in-just-24-hours/

    > Ale oni wszyscy nie widzieli, a zamowili, to nie jest dowod ze Apple
    > lepszy, tylko ze ma wiernych wyznawcow :-)

    Bo jest niezawodnie lepszy od konkurencji. Kupują/płacą za reputację.
    Tak jak kiedyś kupowało się w ciemno TV/monitory z Trinitronem Sony
    bo był zwyczajnie najlepszy. Teraz okazuje się, że Apple iPhone jest wart
    swojej ceny a Samsungi niestety okazały się niewydajne i zawodne.

    Dziś właśnie miałem okazję jechać z kolegą i jego żoną do pracy,
    dostała ona służbowego Galaxy S4 i ciągle narzeka że się jej telefon wiesza.
    Interweniowała w swej firmie aby wymienili jej na inny i usłyszała że wiedzą
    o problemie, bo wielu pracowników równiez narzekała na swoje telefony
    służbowe, też S4. Dali telefon do serwisu, zainstalowali upgrade osa i
    kazali
    użytkownikowi testować. Ostatnio się skarżyła że telefon cichy, nikt do niej
    nie dzwonił od piątku do niedzieli, zorientowała się że fon wisi - wyjęła
    baterię,
    włożyła ją ponownie: posypały się smsy i informacje o nieodebranych
    rozmowach.
    Nie miałem wcześniej okazji porozmawiać z kimś kto miał z S4 do czynienia
    z pierwszej ręki: na półce w sklepie wyglądał fajnie. Nie wiedziałem że to
    aż taki szajs! A to przecież flagowiec Samsunga... miałem o nich lepsze
    zdanie.