  • 11. Data: 2012-01-18 13:44:37
    Temat: Re: Okazja dla chących zacząć zabawę z MSP430
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    > IMHO jeszcze fajniejszy jest MSP430FG4618/F2013 Experimenter Board.
    > Tylko ani on, ani MSP430FR5739 nie kosztują normalnie 4,3$..

    Ale może już wystarczy? To, co mam teraz, to już i tak o wiele za dużo
    jak na moją siwą głowę :(

    Dzięki pomocy dobrych ludzi mam już nawet Booster Packa z łącznością
    bezprzewodową (dotykowego się nie udało wysępić), mikrokontrolerów
    mogę uzywać zamiast kastanietów a z kurierami i listonoszem niedługo
    będę po imieniu ;)

    Przy okazji dość mocno odchudziłem portfel :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2012-01-18 23:01:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, January 18, 2012, 2:55:18 AM, you wrote:

    > Właśnie się zdziwiłem, bo wtedy zwykle piszą na stronie głównej.

    Ożyli i się załapałem :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2012-01-19 00:14:46
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ożyli i się załapałem :)
    No, a jak zapłaciłeś?
    Bo ja nabrałem do koszyka różnego piasku, a teraz mBank ma problemy
    techniczne
    i nie mogę załadować karty.
    Kobieta na mLinii:
    -Trwa przetwarzanie nocne, ale proszę próbować w każdej chwili może
    zadziałać.
    -A jak długo próbować?
    -Tak do 6 rano max.
    :-)
    S.

  • 14. Data: 2012-01-19 00:25:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    Thursday, January 19, 2012, 1:14:46 AM, you wrote:

    > No, a jak zapłaciłeś?

    VISA electron mBanku

    > Bo ja nabrałem do koszyka różnego piasku, a teraz mBank ma problemy
    > techniczne i nie mogę załadować karty.

    Zwykłą VISA electron mBanku też możesz płacić - nie trzeba eKarty.

    > Kobieta na mLinii:
    > -Trwa przetwarzanie nocne, ale proszę próbować w każdej chwili może
    > zadziałać.
    > -A jak długo próbować?
    > -Tak do 6 rano max.
    > :-)

    :(

    Ale jak masz kupon wygenerowany, to chyba nie przepadnie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2012-01-19 00:27:00
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ale jak masz kupon wygenerowany, to chyba nie przepadnie...
    Kupon może i nie, ale:
    Items in your card may have been removed based on product availiability.
    S.

  • 16. Data: 2012-01-19 00:37:03
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ale jak masz kupon wygenerowany, to chyba nie przepadnie...
    Wykrakałeś :-)
    You are no longer alowed to use this coupon.
    S.

  • 17. Data: 2012-01-19 00:40:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    Thursday, January 19, 2012, 1:27:00 AM, you wrote:

    > Kupon może i nie, ale:
    > Items in your card may have been removed based on product availiability.

    Zawsze jest takie zastrzeżenie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2012-01-19 00:56:36
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/18/2012 06:01 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ożyli i się załapałem :)

    Gratuluję. Pochwal się wrażeniami jak dostaniesz :)

    pzdr.
    j.

  • 19. Data: 2012-01-19 01:05:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Thursday, January 19, 2012, 1:56:36 AM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Gratuluję. Pochwal się wrażeniami jak dostaniesz :)

    Za duzo tych wrażeń ostatnio.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2012-01-19 01:10:54
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Jednak wisiało w zamówieniach. Zapłaciłem za te płytki i poszło.
    Najśmieśniejsze jest to, że podczas logowania okazało się, że już mam konto.
    Przypomniałem sobie, że zamówiłem kiedyś sample do tego projektu Watmeter,
    o którym kiedys dyskutowaliśmy tutaj.
    No i patrzę - są w szufladzie 2xMSP430FE427AIPMR.
    Tak Miałem zrobić szybko płytke i ... jak to w życiu.
    Mam nadzieję, że jak już przyślą ten kabel USB to jakoś łatwiej będzie mi
    się za to zabrać.
    Mam nadzieję Romek, że oderwiemy się od tego czasochłonnego netu na chwilę i
    zdołamy się tu pochwalić,
    co się nam udało :-)
    S.