  • Data: 2012-11-29 00:01:22
    Temat: Oferta AllIn?
    Od: ":D@w!d J@$" <xwindowsmen{wieszCOzTYMzrobic}@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Powiedzmy, że telefon to moje narzędzie pracy. Jest jakiś obecnie
    "ciekawy" abonament dostępny na rynku, gdzie:

    - stała opłata przez okres trwania umowy
    - nielimitowane rozmowy do WSZYSTKICH operatorów + stacjonarne
    - SMS / GPRS raczej nie będę korzystał... co najwyżej sporadycznie

    Nie wiem czy coś to pomoże ale obecnie mam kartę SIM z Plusa (Mix,
    taryfa VI), gdyby ktoś miał ewe. pomysł jak tutaj obniżyć koszty połączeń.