    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Odwolali trojpodzail?
    Date: Wed, 06 Jan 2010 21:09:30 +0100

    at Wed 06 of Jan 2010 20:30, Piotr Karocki wrote:

    > od dawna... poza Kino Polska i TVP Kultura od czasu do czasu.

    > od dawna... jedynie sekcja Nauka portalu wyborczej

    > nie przygladam sie im, ale wolalbym widziec okolice... gdzie nie
    > popatrzysz, tam jakies paskudztwo

    > i zablokowanie skryptow, od paru lat...

    > No tak, mozna poczytac ksiazke (to takie cos, co sklada sie z
    > cienkich
    > arkuszow papieru :) )

    A na nich nuty, albo teksty zapisane blisko- i dalekowschodnim
    pismem - straszne pożeracze czasu i młot na wzrok.

    > JP bez 2 to nie wiem, i chyba mnie nie interesuje.
    > Pamietam jakis czas temu w rozmowie padlo "Doda", a ja zapytalem kto
    > to.
    > Przed nascie sekund byla cisza, potem niedowierzanie ("jak to?
    > naprawde nie wiesz?"), potem proba uswiadomienia mnie kto zacz,
    > zakonczona w sumie niepowodzeniem, bo stwierdzilem po tych wywodach
    > ichniejszych ze to nikt o kim warto wiedziec :)

    Ja miałem podobnie ze świstakiem który zawija. Przez rok w usenecie,
    co drugi post kończył się słowami "a świstak zawija" aż nie wytrzymałem
    i zacząłem drążyć sprawę. Teraz szybciej zaczynam drążyć.
    "tylko w erze" rozgryzłem a niebawem wezmę się za palikota.
    Z jednym się zgadzam, że jak w końcu się wydrąży, to okazuje
    się że nie warto było drążyć. Utwierdza mnie to w przekonaniu,
    że niewiele traci się unikając publikatorów.

    --
    nb