  • 11. Data: 2011-11-02 09:26:37
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC dla sprawcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Nov 2011, kamil wrote:

    > Przyczepa wycofana z ruchu nie ma prawa stać na drodze publicznej

    Uproszczenia bywają bardzo zdradliwe :]
    Pominąłeś choćby "stanie pośrednie" (na innym pojeździe).

    > i raczej
    > trudno jej będzie stoczyć się na cokolwiek poruszającego się po takiej
    > drodze.

    Szczególnie z platformy na której jest przewożona ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-11-02 09:29:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Nov 2011, kamil wrote:

    > Potrafisz znaleźć trzy przypadki nieubezpieczonej przyczepy staczającej się
    > na kogoś w lesie? Powiedzmy w ciągu ostatnich 3 lat?

    Zdaje się uświadamiasz prostą rzecz: nie jest tak, że "obowiązkowe OC"
    załatwia *wszystkie* przypadki szkód możliwych do wyrządzenia pojazdem.
    Służy do "załatwienia" istotnej większości typowych przypadków i tyle,
    pozostałe podpadają pod zasady ogólne.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2011-11-02 15:40:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/11/2011 08:26, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Uproszczenia bywają bardzo zdradliwe :]
    > Pominąłeś choćby "stanie pośrednie" (na innym pojeździe).

    "Inny pojazd" przewożąc przyczepę po publicznej drodze musi być
    ubezpieczony.

    > Szczególnie z platformy na której jest przewożona ;)

    No to naprawimy z OC posiadacza platformy. Kombinuj dalej. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2011-11-03 09:40:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Nov 2011, kamil wrote:

    > "Inny pojazd" przewożąc przyczepę po publicznej drodze musi być ubezpieczony.

    Ale ja się nie czepiałem ubezpieczenia lecz "stania na drodze" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-11-03 10:06:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2011-11-02, kamil <k...@s...com> wrote:

    > No to naprawimy z OC posiadacza platformy. Kombinuj dalej. ;)

    A co tu kombinować? Stoczy się z górki niebędącej drogą.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2011-11-03 12:41:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Nov 2011, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > A co tu kombinować? Stoczy się z górki niebędącej drogą.

    Uczcicie trzeba Ci przyznać, że rzetelnie zostawiasz istotne
    elementy cytatu.
    Nie było mowy o "z" a "na".

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2011-11-03 16:38:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-03, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > Uczcicie trzeba Ci przyznać, że rzetelnie zostawiasz istotne
    > elementy cytatu.
    > Nie było mowy o "z" a "na".

    Pełny zdaniem: z górki niebędącej drogą na pojazd poruszający się po
    drodze publicznej. Ot, złamał się słupek do którego była przymocowana
    kłódką i łańcuchem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski