  • 1. Data: 2009-05-13 14:24:02
    Temat: Odświeżenie grafiki na stronie. Gdzie szukać fachowca od tego typu roboty ?
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Witam,

    Przygotowuje bliźniaczy projekt mojej strony, ale nakierowany na inną
    tematykę. Nie mam polotu do grafiki, więc chciałem aby ktoś odświeżył mi
    grafikę strony, bazując na obecnym layoucie. Czyli coś jak zrobienie
    templatki do popularnych CMS-ow.

    Dałem zlecenie na zlecenia.przez.net, zgłosiło się parę osób. Po kolei
    sprawdzałem jak sobie poradzą prosząc o wstępne projekty. To co dostałem
    to po prostu porażka. Nigdy w życiu nie dało by się tego dostosować do
    obecnego rozmieszczenia elementów.

    Strona nie była projektowana z myślą seryjnego jej kopiowania i zmiany
    wyglądu, przez co budowa uniemożliwia dokonanie zmian umiejscowienia
    elementów itp. Pozostaje więc tylko podmiana obrazków i kolorów w pliku
    ze stylami. Wydaje mi się, że to niewiele. A jednak po długich
    poszukiwaniach nadal nie mogę znaleźć osoby, która by to zrobiła.

    Mógłby ktoś polecić firmę/osobę, która ma odpowiednie umiejętności i
    podjęła by się zrobienia czegoś takiego ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-13 20:18:43
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    mogę polecić firmę
    e-mail: b...@p...pl

  • 3. Data: 2009-05-14 08:36:57
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    Zrobić da się wszystko choćby ostatecznie bawiąc się JS. Jeśli jest
    naprawdę jakiś toporny kod będzie to odpowiednio cięższe i więcej
    zapłacisz. Podaj może adres strony wtedy będzie można wstępnie ocenić i
    zobaczyć czy rzeczywiście stanowi to aż taki problem.

  • 4. Data: 2009-05-14 09:01:42
    Od: "RedJamezz" <k...@N...gazeta.pl>

    Tak sie gupio zapytam.
    O jakim budzecie jest mowa ? Jakas przyblizona kwota ?

  • 5. Data: 2009-05-14 09:14:23
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Grzesiek pisze:
    > Zrobić da się wszystko choćby ostatecznie bawiąc się JS.

    JS to może lepiej nie ;)

> [...]
    > zapłacisz. Podaj może adres strony wtedy będzie można wstępnie ocenić i
    > zobaczyć czy rzeczywiście stanowi to aż taki problem.

    No właśnie chciałem tego uniknąć, wiedząc jak jest tu ganione dawanie
    ogłoszeń o pracy.

    Choć powiem szczerze napisało już do mnie dużo osób w tej sprawie. I jak
    tu nie dawać ogłoszeń na grupe ;)

    A tak na poważnie, zgłosiło się już kilka osób, i prawdopodobnie któraś
    z nich podejmie się tego zadania. A jeżeli więcej niż jedna to też
    dobrze, bo w odleglejszej przyszłości chcę wypuścić jeszcze jedną kopię
    serwisu.

    Tak więc czysto informacyjnie daję link do zlecenia, jakie wcześniej
    umieściłem:
    http://www.zlecenia.przez.net/oferta,24775,dostosowa
    nie-wygladu-stron-o-tematyce-sportowej

    Jeżeli komuś by się chciało wypowiedzieć to chętnie usłyszał bym stopień
    skomplikowania zlecenia w odniesieniu do potrzebnego budżetu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-05-14 09:52:39
    Od: "Łofca Jeleni" <u...@N...gazeta.pl>

    sawic <s...@w...to.gmail.com> napisał(a):
    > Mógłby ktoś polecić firmę/osobę, która ma odpowiednie umiejętności i
    > podjęła by się zrobienia czegoś takiego ?

    No offence drogi użytkowniku sawic ale szukasz jelenia! :P ;)

    Dla tych co jeszcze nie wiedzą:
    http://www.zlecenia.przez.net/oferta,24775,dostosowa
    nie-wygladu-stron-o-
    tematyce-sportowej

    Polecam ściągnąć te materiały http://typuje.pl/fwd/15.html - w sumie 4 x 7
    podstron :) Do tego to nie zwykłe strony tylko jakiś portal z masą drobnych
    elementów graficznych.

    500zł za:

    - 4 projekty graficzne
    - jakieś bannery
    - stronę startową
    - grzebanie w css

    to śmiech na sali! Może jakiś gimnazjalista z photoshopem z giełdy ci to
    zrobi ale żadna normalna firma się tego nie podejmie. Nawet zdolny student
    wyśmieje cię za taką propozycję finansową.

    Pozdrawiam cię oczywiscie bom dobrze wychowany :)

  • 7. Data: 2009-05-14 10:02:37
    Od: Grzesiek <f...@i...tld>

    Chyba wiem dlaczego masz problem. Oczekujesz profesjonalnego grafika
    którego mało obchodzi cięcie szablonu dlatego zgłaszają się do Ciebie
    dzieciaki którym się wydaje że znają się na webmasterce i grafice (ahh
    te wymagania pracodawców - doskonała znajomość javy,c, kilku innych,
    flasha, photoshopa i jeszcze żeby dobrą kawę robił ;) ). Sugerowałbym
    żebyś to rozdzielił. A z plikami nie jest aż tak źle. Widziałem gorsze
    więc nie powinieneś mieć problemu.
    I na marginesie. Prawa autorskie są niezbywalne. Prawa majątkowe co
    najwyżej :)

  • 8. Data: 2009-05-14 10:35:33
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    Łofca Jeleni pisze:
> [...]
    > wyśmieje cię za taką propozycję finansową.
    >
    > Pozdrawiam cię oczywiscie bom dobrze wychowany :)

    W tym co piszesz jest wiele prawdy, ale pisząc te zlecenie miałem inne
    intencje.

    Myślę, że skoro jest się ograniczonym do obecnego rozmieszczenia
    elementów to cała praca sprowadza się wybrania obrazka na logo, zmiany
    kolorów tła i ramek dla poszczególnych elementów, a także zmiany
    gradientów w plikach graficznych na takie które będą odpowiadały
    kolorystycznie do reszty.

    Dodatkowo mając już "otwarte" wszystkie pliki, praca sprowadzała by się
    do maszynowego powielenia raz już wymyślonej całości, ale w innych
    kolorystykach, zależnie od konkretnego sportu.

    Rozumiem, że firmy mają inne koszty i ceny mogą być wyższe, ale zmiana
    kilku {border: solid 1px #FF0000;} na {border: dotted 2px #00FF00;} itp.
    plus kilku gradientów w obrazkach nie jest chyba warta 5k ??

    No nic. Jeżeli żadna z osób, które się zgłosiły, nie podejmie się tej
    przeróbki to pokombinuję coś we własnym zakresie. Skorzystam z jakiegoś
    "color scheme designer-a" i zawsze coś z tego wyjdzie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-05-14 10:46:55
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

    sawic pisze:
    > Rozumiem, że firmy mają inne koszty i ceny mogą być wyższe, ale zmiana
    > kilku {border: solid 1px #FF0000;} na {border: dotted 2px #00FF00;} itp.
    > plus kilku gradientów w obrazkach nie jest chyba warta 5k ??

    To może jeszcze pokażę o co mi chodziło w inny sposób.
    To są strony, które kiedyś wykonałem:
    http://sportbets.pl/
    http://fortunabet.pl/

    HTML ten sam, ale wygląd już jakoś się od siebie różni.
    Czy taka zmiana kolorystyki jest warta więcej niż 500 zł ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-05-14 14:12:25
    Od: "Łofca Jeleni" <u...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > kilku {border: solid 1px #FF0000;} na {border: dotted 2px #00FF00;} itp.
    > plus kilku gradientów w obrazkach nie jest chyba warta 5k ??

    Chcesz to ci zmienię te bordery za 500zł :) Oczywiście w cenie nie będzie
    przygotowania *.psd, bannerów, strony tytułowej i całej reszty o której
    pisałeś.

    Z resztą co ja będę się produkował, dałeś ogłoszenie, zaproponowałeś cenę,
    dostałeś oferty i jesteś niezadowolony z jakości - czy to niczego ci nie
    podpowiada?

    Gorąco polecam ci wykonanie tej roboty samemu, podziel potem 500zł przez
    wszystkie godziny pracy jakie przy tym spędzisz - przekonasz się że twoja
    oferta jest żałosna.

    Pozdro