eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwOdświeżenie grafiki na stronie. Gdzie szukać fachowca od tego typu roboty ? › Odświeżenie grafiki na stronie. Gdzie szukać fachowca od tego typu roboty ?
    From: sawic <s...@w...to.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Odświeżenie grafiki na stronie. Gdzie szukać fachowca od tego typu roboty
    ?
    Date: Wed, 13 May 2009 16:24:02 +0200

    Witam,

    Przygotowuje bliźniaczy projekt mojej strony, ale nakierowany na inną
    tematykę. Nie mam polotu do grafiki, więc chciałem aby ktoś odświeżył mi
    grafikę strony, bazując na obecnym layoucie. Czyli coś jak zrobienie
    templatki do popularnych CMS-ow.

    Dałem zlecenie na zlecenia.przez.net, zgłosiło się parę osób. Po kolei
    sprawdzałem jak sobie poradzą prosząc o wstępne projekty. To co dostałem
    to po prostu porażka. Nigdy w życiu nie dało by się tego dostosować do
    obecnego rozmieszczenia elementów.

    Strona nie była projektowana z myślą seryjnego jej kopiowania i zmiany
    wyglądu, przez co budowa uniemożliwia dokonanie zmian umiejscowienia
    elementów itp. Pozostaje więc tylko podmiana obrazków i kolorów w pliku
    ze stylami. Wydaje mi się, że to niewiele. A jednak po długich
    poszukiwaniach nadal nie mogę znaleźć osoby, która by to zrobiła.

    Mógłby ktoś polecić firmę/osobę, która ma odpowiednie umiejętności i
    podjęła by się zrobienia czegoś takiego ?