  • 1. Data: 2009-05-12 11:06:03
    Temat: Glupie pytanie <[p|li|h[1|6]]> + <em> a szerokość elementu div w IE6.
    Od: b...@g...com

    Mam sobie
    div { width:X }
    li> , gdzie jakaś treść zajmuje linijkę, czy znacie koledzy/koleżanki
    rozwiązanie żeby to badziewne IE nie rozwalało mi szerokości X dla
    DIV?
    Założenia: nie mogę nadawać width dla <[p|li|h[1|6]]> na stałe.

  • 2. Data: 2009-05-12 13:32:10
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Mam sobie
[...]

    O ile dobrze zrozumiałam...

    Przykładowo:
    width: Zpx">

    #jakiś div {
    tutaj bym poszła w kierunku
    float: left;
    position: relative;
    overflow: auto;
    i ewentualnie:
    margin-top: X;
    margin-left: Y;}

  • 3. Data: 2009-05-12 15:41:14
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    maj roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 12. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) b...@g...com:

> [...]
    > DIV?
    > Założenia: nie mogę nadawać width dla <[p|li|h[1|6]]> na stałe.

    Nadać divowi overflow: hidden?
    (Nie testowałem, ale wnioskuję na podstawie tego:
    http://kurs.browsehappy.pl/Bugi/MinWidth -- chcesz usunąć zachowanie
    którego używa się do emulacji min-width w kIEpskim.)
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski