  • 1. Data: 2009-05-14 10:12:34
    Temat: poglądanie CSS w IE (dodatek?)
    Od: j...@p...onet.pl

    Dzień dobry,
    Zrobiłem witrynę z którą mam kłopot pod Internet Explorem (w Firefoxie jest
    OK). Chciałem podejrzeć style dla grupy przycisków radio (style zmieniam
    dynamicznie JavaScriptem), ale nie znalazłem odpowiednika WebDevelopera dla
    IE. Czy w IE można jakoś podejrzeć aktualne style dla elementów strony?
    Byłbym wdzięczny za pomoc.

  • 2. Data: 2009-05-14 13:49:28
    Temat: Re: poglądanie CSS w IE (dodatek?)
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 14-05-2009 o 12:12:34 <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > dynamicznie JavaScriptem), ale nie znalazłem odpowiednika WebDevelopera dla IE.

    Serio? Wpisałeś w google "webdeveloper ie" i nie znalazłeś? Respect!

    --
    Maciej Łebkowski

  • 3. Data: 2009-05-17 12:22:07
    Od: b...@g...com

    On 14 Maj, 12:12, j...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > IE. Czy w IE można jakoś podejrzeć aktualne style dla elementów strony?

    Pierwszy link w G.
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fami
    lyID=E59C3964-672D-4511-BB3E-2D5E1DB91038&displaylan
    g=en
    --
    Pozdrawiam, Paweł
    kontakt: icq# 32149351 (www.pawelnowacki.info)