eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwOdświeżenie grafiki na stronie. Gdzie szukać fachowca od tego typu roboty ? › Re: Odświeżenie grafiki na stronie. Gdzie szukać fachowca od tego typu roboty ?
    From: sawic <s...@w...to.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Odświeżenie grafiki na stronie. Gdzie szukać fachowca od tego typu
    roboty ?
    Date: Thu, 14 May 2009 12:35:33 +0200

    Łofca Jeleni pisze:
    > to śmiech na sali! Może jakiś gimnazjalista z photoshopem z giełdy ci to
    > zrobi ale żadna normalna firma się tego nie podejmie. Nawet zdolny student
    > wyśmieje cię za taką propozycję finansową.
    >
    > Pozdrawiam cię oczywiscie bom dobrze wychowany :)

    W tym co piszesz jest wiele prawdy, ale pisząc te zlecenie miałem inne
    intencje.

    Myślę, że skoro jest się ograniczonym do obecnego rozmieszczenia
    elementów to cała praca sprowadza się wybrania obrazka na logo, zmiany
    kolorów tła i ramek dla poszczególnych elementów, a także zmiany
    gradientów w plikach graficznych na takie które będą odpowiadały
    kolorystycznie do reszty.

    Dodatkowo mając już "otwarte" wszystkie pliki, praca sprowadzała by się
    do maszynowego powielenia raz już wymyślonej całości, ale w innych
    kolorystykach, zależnie od konkretnego sportu.

    Rozumiem, że firmy mają inne koszty i ceny mogą być wyższe, ale zmiana
    kilku {border: solid 1px #FF0000;} na {border: dotted 2px #00FF00;} itp.
    plus kilku gradientów w obrazkach nie jest chyba warta 5k ??

    No nic. Jeżeli żadna z osób, które się zgłosiły, nie podejmie się tej
    przeróbki to pokombinuję coś we własnym zakresie. Skorzystam z jakiegoś
    "color scheme designer-a" i zawsze coś z tego wyjdzie.