  • 11. Data: 2013-02-02 18:35:11
    Temat: Re: Odratować Safrane ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 5:19 PM, h.w.d.p. wrote:

    > jak chcesz to wezme od ciebie wszystkie zlomy jakie masz. nawet dzisiaj.

    4 dni temu być oddał safrane za darmo, ale mi się odwidziało :)

    (jedno już oddałem, chyba 32pln czy coś takiego (50-myjnia-spalone
    paliwo) - ale ono jeździło, było sprawne i nie wariowało, tylko
    miało zły silnik z Volvo S60/S80 - 2.0 i gaz)

    mam fotki co go wystawiłem za cenę masy planka * 10^11
    czy sqrt(2) * 100 już nie pamiętam - 1 telefon był ;) i się
    chyba gość wystraszył z mógł kupić ;) - następnym razem trzeba
    sprzedawać - "nic nie wiem, nie znam się, ja nim tylko tak
    trochę jeździłem" - a nie prawdę mówić co auto potrafi, i co
    najważniejsze nie negocjować cen wyliczając je na głos z
    mas plancka albo innych dziwnych rzeczy z fizyki cząstek
    i modelu standardowego - mają cię wtedy za świra ! Kurde
    lepiej przecież auto kupić od dziadka z wermachtu !

    Dobra to obiecane foto:

    http://oi46.tinypic.com/ea1vsy.jpg

    Piękny klasyk jak na 21 lat !!! nawet ekran GPS'a jest pod daszkiem :)
    Miejsca więcej niż w BMW7 v12, cichszy i lepszy w zakrętach i pali
    tyle samo.

    Wymyć go trza bo brudny i zakurzony, odkurzyć poprzecierać tapicerkę
    płynami do torebek dla bab i będzie super - światło mu nowe kupić,
    szczoteczką do skóry przejechać bo brud wlazł w pomarszczenia skóry...

    Dywaniki mu kupiłem - wg mojego gustu - auto powinno być jasne (tylko
    ten żółty nie wypalił) :) - ale jeszcze grubsze taki welur na 2.5cm
    dobry byłby, szkoda że skóra bo welur francuski to już full wypas,
    skóra to dobra na deskę choć i tak nie do końca.

    dziś już klasyk ale pamiętam 8 lat temu jak sobie to kupiłem
    pierwszy raz na studiach, zarąbiste auto tylko niestety ten model
    nie ma zawieszenia hydro (i gorsze audio, bo w ph1 był standardowo
    sub).

    niestety teraz bardziej klask niż do jazdy, ale przy 200km/h+
    po prostu wymiata - katedra na kołach :)

    no Auto będzie jeździć (jak się znajdze czas) !!! :) i dalej
    mi smutno !!!!

    dobra ide robić $$$$, dobrze że jutro niedziela a w niedziele się auto
    nei kupuje bo nie ma stacji bo już się przypaliłem na włsokie (do jutra
    mi przejdzie) (i by było jak z BMW, 0 myślenia jadę i kupuje)

  • 12. Data: 2013-02-02 18:39:48
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    1...@n...neostrada.pl

    > może orzechy?

    też lubię
    dziękuję, mam jeszcze 5 kilo :)

  • 13. Data: 2013-02-02 22:58:38
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "_Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nei kupuje bo nie ma stacji bo już się przypaliłem na włsokie (do jutra
    > mi przejdzie) (i by było jak z BMW, 0 myślenia jadę i kupuje)

    Próbowałem ogarnąć te wypociny i na trzeżwo... i po 2-3 Warkach..... no
    jakoś nie mogę !

  • 14. Data: 2013-02-02 23:03:42
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Próbowa?em ogarn?ae te wypociny i na trze?wo... i po 2-3 Warkach..... no
    > jako? nie moge !

    podobno w bolandii taka bida i chujnia a jak kolega michal udowadnia-
    nawet debil moze sobie pozwolic na kilka fur, w tym kolejna za 70k.

  • 15. Data: 2013-02-03 08:31:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *_Michał* napisał(-a):

    > też lubię
    > dziękuję, mam jeszcze 5 kilo :)

    A lodów ile kilo masz?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2013-02-03 11:16:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 2 Feb 2013 22:58:38 +0100, "Jarek S."

    >Próbowałem ogarnąć te wypociny i na trzeżwo... i po 2-3 Warkach..... no
    >jakoś nie mogę !

    Ja już nawet nie próbuję :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2013-02-05 01:31:47
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, February 3, 2013 1:22:03 AM UTC+10, _Michał wrote:
    > (jeszcze) Mam safrane 24v 2000r (...)

    No dobrze, nie wypada ale zapytam. Czy Ty piszesz takie brednie na trzezwo?

    Przeczytalem kilka razy i nie wiem o co Ci tak naprawde chodzi. Chyba zreszt juz sam
    nie wiesz o co pytasz. Czego wlasciwie oczekujesz od czytajacych? Zeby Ci
    powiedzieli czy naprawiac jakis tam samochod w ktorym "wymieniles paseczki",
    "przekracza 250km/h" i "ma radio Alpine"? I jeszcze jakis filmik z Youtube, wrzucony
    nie wiadomo po co. Masakra.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 18. Data: 2013-02-05 11:16:50
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/5/2013 1:31 AM, Iguan_007 wrote:

> [...]
    "przekracza 250km/h" i "ma radio Alpine"? I jeszcze jakis filmik z Youtube, wrzucony

    są 4 opcje:

    1. nie robić nic, niech leży (czaso oszczędne)
    2. naprawić, nowy automat (relatywnie szybkie)
    3. zrobić z niego rakietę - wsadzić manualną
    7s do 100, lub 5.5 (one mają 9.2)
    4. oddać na złom, jak tu zalecane (chyba szkoda)

  • 19. Data: 2013-02-05 11:27:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-05 01:31:47 +0100, Iguan_007 <i...@g...com> said:

    > Przeczytalem kilka razy i nie wiem o co Ci tak naprawde chodzi.

    To trol(*).
    Nieszkodliwy.
    Nie szukaj w jego tekstach czegoś, czego nigdy tam nie było i nigdy nie będzie.

    (*-to łagodniejsza wersja)
    --
    Bydlę