  • 1. Data: 2013-02-02 08:48:01
    Temat: Naklejki na samochodzie.
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Swego czasu darłem łacha z naklejek "baby on board" na samochodach. Że to
    niby amulet chroniący przed wypadkiem czy jak.. Że ktoś lecąc w poślizgu
    zobaczy taką naklejkę i mając świadomość, że wali w pojazd z dziećmi w
    środku zrobi "undo" i zacznie samobójcze wyprzedzanie na trzeciego chwilę
    później? Dziś widziałem ciąg dalszy paranoi - naklejka na aucie
    przedstawiająca postać kobiety "z brzuszkiem" z tekstem "UWAGA - DZIECKO W
    DRODZE". Ciekawe co będzie następne? "Uwaga - jajeczkowanie" ???
    :-)

  • 2. Data: 2013-02-02 09:57:47
    Temat: Re: Naklejki na samochodzie.
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 02/02/2013 07:48, Iglo wrote:
> [...]
    > przedstawiająca postać kobiety "z brzuszkiem" z tekstem "UWAGA - DZIECKO W
    > DRODZE". Ciekawe co będzie następne? "Uwaga - jajeczkowanie" ???

    "Uwaga - jeszcze mi się nogi trzęsą".

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2013-02-02 10:54:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2013 08:48:01 +0100, Iglo napisał(a):
> [...]
    > później? Dziś widziałem ciąg dalszy paranoi - naklejka na aucie
    > przedstawiająca postać kobiety "z brzuszkiem" z tekstem "UWAGA - DZIECKO W

    Ty sie chlopie nie smiej - slyszalem o podobnym przypadku z USA.
    Ktos tam sie zagapil, mial banalna stluczke, przyznal sie do winy,
    ubezpieczenie wyplacilo na naprawe pojazdu ... a za pare miesiecy pozew z
    sadu przychodzi. Pani w drugim samochodzie w ciazy byla, teraz poronila, i
    to na pewno z powodu tego wypadku ktory spowodowal .. a tym razem to nie sa
    drobne pieniadze za zderzak ...

    J.

  • 4. Data: 2013-02-02 10:58:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Iglo wrote:
> [...]
    > naklejka na aucie przedstawiająca postać kobiety "z brzuszkiem" z
    > tekstem "UWAGA - DZIECKO W DRODZE". Ciekawe co będzie następne?

    albo debilne motocykle są wszędzie...

    ale jak widzisz rybę to możesz walić bo klient na bank chce szybko do raju
    trafić

  • 5. Data: 2013-02-02 10:58:44
    Od: <9...@2...105844.invalid> (Tom N)

    DooMiniK w

    > "Uwaga - jeszcze mi się nogi trzęsą".

    I już wiadomo dlaczego niektórzy ciągle pas ruchu zmieniają.
    "Uwaga -- jeszcze ręka drży..."

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2013-02-02 11:52:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-02 10:58, Marek Dyjor pisze:

    > albo debilne motocykle są wszędzie...

    słowo daję, że kiedyś dodrukuję sobie na monomerze "... nie każdego
    zdążysz trafić" albo coś w tym guście :)

  • 7. Data: 2013-02-02 13:26:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-02 08:48, Iglo wrote:
    > Swego czasu darłem łacha z naklejek "baby on board" na samochodach. Że to
    > niby amulet chroniący przed wypadkiem czy jak..

    Ja słyszałem, że to baby naklejają facetom, jako amulet przeciwko
    ściąganiu obrączek;)

    Shrek

  • 8. Data: 2013-02-02 13:43:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 2 Feb 2013 08:48:01 +0100, Iglo <i...@o...pl> wrote:

    >Ciekawe co będzie następne? "Uwaga - jajeczkowanie" ???

    http://motoryzacja.interia.pl/raport/fotoradary/news
    /akcja-obywatelskiego-nieposluszenstwa,1889342,8265

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-02-02 19:37:52
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Marek Dyjor, Sat, 2 Feb 2013 10:58:07 +0100, pl.misc.samochody:

    > albo debilne motocykle są wszędzie...

    Znajomy jeździ z naklejką: "Patrz w lusterka, sprawdzaj dwa razy. SZYBOWCE
    SĄ WSZĘDZIE" :D

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 10. Data: 2013-02-02 19:58:50
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:10tyk9f2sbw0o$.dlg@pedaluje.ile.moze...
    > Marek Dyjor, Sat, 2 Feb 2013 10:58:07 +0100, pl.misc.samochody:

    > Znajomy jeździ z naklejką: "Patrz w lusterka, sprawdzaj dwa razy. SZYBOWCE
    > SĄ WSZĘDZIE" :D

    widzialem w lecie taka naszywke naszyta na tylnej kieszonce spodni u
    zgrabnej motocyklistki;)
    http://sklep.naszywki.com.pl/galerie/m/motocykle-sa-
    wszedzie-ni_917.jpg

    --