  • 1. Data: 2013-02-02 13:44:02
    Temat: Ile za kilometr busem
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Czy ktoś z Grupowiczów wie mniej więcej, jakie są stawki opłaty za 1 km
    busem? Mam zorganizować transport dla 7 osób z bagażami - trasa 87 km i
    zastanawiamy się, czy nie lepiej wynająć busik, niż gonić 2 auta i
    płacić za parking.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-02-02 15:27:33
    Temat: Re: Ile za kilometr busem
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/2/2013 1:44 PM, Jacek wrote:
> [...]
    > busem? Mam zorganizować transport dla 7 osób z bagażami - trasa 87 km i
    > zastanawiamy się, czy nie lepiej wynająć busik, niż gonić 2 auta i

    za ~620km (+7h czekania) 2 busy "z dvd" = 1240km około 1700 brutto.

    ale nie wiem czy się na km przełoży przy 87

  • 3. Data: 2013-02-03 15:38:37
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > busem? Mam zorganizować transport dla 7 osób z bagażami - trasa 87 km i
    > zastanawiamy się, czy nie lepiej wynająć busik, niż gonić 2 auta i płacić

    wynajmij sobie np traffica czy vivaro bez kierowcy. będzie taniej. około
    150-200 PLN za dobę. przy takim małym przebiegu nikt nie policzy z kilometra
    tylko całościowo za usługę
    pzdr
    GL