    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Odpalanie motocykla "szybkim startem"
    Date: Sun, 08 Feb 2009 11:07:50 +0100

    Dnia 2009-02-08 09:10, Użytkownik Bishop napisał:

    > A teorii o zlym wplywie na silnik to jakos nie jestem w stanie sobie
    > wytlumaczyc.....no normalnie nie rozumiem...tylko glupim mechanikiem jestem
    > a ze czlowiek cale zycie sie uczy to badz uprzejmy i mnie oswiec czemu to
    > jest niezdrowe dla silnika?????

    Bo silnik jest zaprojektowany do obciążeń które wynikają z normalnego
    spalania mieszanki powietrzno-paliwowej a nie wynalazku który zmienia
    skład tej mieszanki i jej zachowanie w komorze spalania.

    Jeśli ktoś ma sprzęt jednocylindrowy to zdecydowanie odradzam
    takie wynalazki. Zdrowsze będzie palenie na pych.