  • 1. Data: 2010-06-09 13:31:12
    Temat: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, po raz pierwszy pozostawie auto na cały miesiąc, bo nie ma komu
    tego dać by się zajął. I w związku z tym, czy poza wyjęciem akumulatora
    i zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód)
    :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do
    środka i wioo, można jechać?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2010-06-09 13:47:03
    Temat: Re: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-09 13:31, Karol Y pisze:
> [...]
    > i zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód)
    > :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do

    Miesiąc to zaś nie tak dużo. Wbij na bieg, nie zaciągaj ręcznego i
    opcjonalnie odstaw w miejsce gdzie samochód nie będzie narażony na silne
    promienie słoneczne. Po powrocie włóż akumulator, przekręć kluczyk
    (odczekaj 3s aż pompa paliwa zrobi swoje) i zapalaj.

  • 3. Data: 2010-06-09 13:52:02
    Temat: Odp: Przygotowanie auta na wyjazd (będzie stało)
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    będzie nikomu
    > przeszkadzał (samochód) :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu

    Zostawiałem tak dwa razy na cztery tygodnie. Za pierwszym razem niepotrzebnie
    zaciągałem ręczny i miałem problem z tylnymi hamulcami.
    Za drugim razem już nie zaciagałem.

    Akumulatora nie wyciągałem ani nie odłączałem.
    Odpalał bez problemów.

    Miesiąc to znowu nie taki długi okres, nie musisz sięmartwić.

    Ryba

  • 4. Data: 2010-06-09 13:52:13
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 13:31:12 +0200, Karol Y napisał(a):

> [...]
    > i zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód)
    > :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do

    Jak masz radio zabezpiecznone kodem to po wyjęciu akumulatora będziesz
    musiał wbijać na nowo, poza tym nie powinno być większego problemu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 5. Data: 2010-06-09 13:54:03
    Od: paranoix <p...@o...pl>

> [...]
    > i zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód)
    > :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do

    Miesiąc i to w okresie letnim nie jest moim zdaniem na tyle długim
    okresem czasu, by robić cokolwiek ponadstandardowego. Dobrze byłoby może
    tylko zaparkować w cieniu i sprawdzić ciśnienie w oponach.

  • 6. Data: 2010-06-09 13:57:21
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

> [...]
    > zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód)
    > :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do

    Tak.
    Możesz jeszcze dopompować trochę powietrza do kół, tak wyczytałem w którejś
    instrukcji.

  • 7. Data: 2010-06-09 14:21:14
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

> [...]
    > i zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód)
    > :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do

    bez jaj. po 2-3 tygodnie zostawiałem cienkiego na ulicy, bo lepszy
    dojazd do pracy miałem tramwajem i niebyło problemu.
    Teraz yariska cztery mesiące stała w garażu, bo w większości używam
    mondka. Stała bez wyjmowania akumulatora i zapaliła "na dotyk".

  • 8. Data: 2010-06-09 14:42:40
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > zaparkowaniu w miejscu gdzie nie będzie nikomu przeszkadzał (samochód)
    > :-), warto coś jeszcze zrobić? A po powrocie, po prostu akumulator do

    Ty tak poważnie czy trolujesz??
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-06-09 14:58:54
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    glang pisze:
    > Ty tak poważnie czy trolujesz??
    > pzdr
    > GL

    Kolega chyba przewrażliwiony na punkcie swojego autka, tak na poważnie
    jak na miesiąc to nic przy nim nie rób, nawet akumulatora szkoda wyciągać.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-09 15:03:51
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Kolega chyba przewrażliwiony na punkcie swojego autka, tak na poważnie jak
    > na miesiąc to nic przy nim nie rób, nawet akumulatora szkoda wyciągać.

    Taaa. Ciekawe.
    Szkoda aku.
    Po dwóch tygodniach może mieć już problemy z odpaleniem.
    A po 4 może mieć aku na śmierć rozładowany.