  • Data: 2014-02-27 21:12:01
    Temat: Odp: Odp: prowadzenie ścieżek pod 230V
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To fakt!
    Obradowaliśmy z kolegami i koleżankami na Radzie Pedagogicznej, co to jest,
    bo jakiś uczeń przyniósł pismo o swojej de facto ułomności, dla Pani od
    polskiego.
    Nie pamiętam żadnego nauczyciela, który się nie uśmiechał na to novum.

    > Też przesadzasz. Jakby popełnił dwa błędy, to pręgierz?
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
    Jednak popełnił.
    Wiesz, czasem zdarza mi się przewidzieć przyszłość.
    Kolega Marek zrobił błąd także cytując moją wypowiedź.
    Zauważ, że ja się nie znęcam nad chłopakiem.
    To on się pogrąża.
    Mnie nie interesują przeprosiny od Marka.
    To by było tylko dla niego samego lepiej.
    Przecież tu wszystko widać na grupie.
    Za parę lat i tak będzie można przeczytać, co napisał Sylwester,
    Roman, Franek a co Janek :-)
    S.