  • 31. Data: 2012-04-19 23:17:06
    Temat: Re: Odp: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nom <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o skalowanie to najlepiej według mnie mają to rozwiązane TV
    > Panasonica.
    > Nawet jak rozciąga tryb 4:3 na cały ekran to robi to nieliniowo, czyli w
    > środku obrazu bardzo mało im dalej do krawędzi to więcej. Ma się wrażenie,
    > że postacie w środku ekranu mają prawidłowe proporcje. :-)

    To jest właśnie patent, który mnie najbardziej wkurza.
    Na ekranie chudy (tzn. normalny) facet a po bokach dwie grube baby, w dodatku
    z niesymetrycznie umieszczonymi na tułowiu głowami i jednym ramieniem dwa razy
    (celowo przesadzam) grubszym od drugiego.
    A najlepszy to z boku siedzący tow. Urban, że o jednym biskupie nie wspomnę.

  • 32. Data: 2012-04-19 23:45:19
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: "cation" <c...@w...pl>

    Witam

    >Gdy u znajomych, nie mogąc patrzeć na grube baby, przestawię TV tak, by
    >postaci były proporcjonalne a kółka okrągłe to mają pretensje, że popsułem
    >im
    >telewizor, "bo są jakieś czarne pasy albo coś (troszkę) obcięte u góry i
    >dołu".
    >Każą przywrócić poprzednie ustawienia.

    oooo mam tak samo, nie mogę patrzeć na zniekształcone proporcje, wszystkim
    przestawiam telewizory... hehehe

    Pzdr

  • 33. Data: 2012-04-20 10:53:53
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 z?
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    >Tak

    Aha. Inne marki sie nie psuja?

  • 34. Data: 2012-04-20 19:11:28
    Temat: Odp: Odp: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 zł
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > środku obrazu bardzo mało im dalej do krawędzi to więcej. Ma się
    > wrażenie, że postacie w środku ekranu mają prawidłowe proporcje. :-)

    Jest jakiś tv który tego nie ma?
    Mój stary Sharp ten tryb nazywa "Panoramiczny" w odróżnieniu od normalnego
    16:9, który nazywa się "Pełny".
    Tyle że go nie przełącza z automatu w letterboxa i 4:3, gdy nadawca nie
    nadaje odpowiedniego sygnału.

  • 35. Data: 2012-04-20 19:41:56
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-20 19:11, Cavallino pisze:

    > Mój stary Sharp ten tryb nazywa "Panoramiczny" w odróżnieniu od
    > normalnego 16:9, który nazywa się "Pełny".

    Ja używam złotego środka - 14/9. Trochę w pionie obraz przycięty ale za
    to czarne pasy po bokach nie takie przytłaczające :-)

  • 36. Data: 2012-04-21 09:00:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Apr 2012 23:45:19 +0200, "cation" <c...@w...pl>
    wrote:
> [...]

    Dla mnie też jest niezrozumiałe, dlaczego większość uparcie woli
    oglądać zniekształcony obraz niż pasy po bokach.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2012-04-21 14:06:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Apr 2012 14:01:32 +0200, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    >Dodał bym do tego dobrą współpracę z PS3 gdzie można mieć jednego pilota
    >albo sterować obiema rzeczami z kompa albo tabletu :)

    U mnie to samo (sterowanie z jednego pilota) działa w zestawie
    Panasonic + PS3, więc...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2012-04-21 14:08:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Apr 2012 14:51:48 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >to widzę, że masz duże pojęcie o tym.
    >ja pracowałem w serwisie panasonic-a i tam mieli problem.
    >ja na części czekałem średnio 10 dni, a kolego w serwisie
    >sony 1-3 dni.

    Nie wiem jak w Panasonicu, ale Sony ma (miał?) system zamówień części
    bezpośrednio z magazynu europejskiego. Serwisant zamawia przez
    internet to, co mu potrzebne, i części ma na góra drugi dzień.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2012-04-21 20:30:10
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2012-04-18 10:41, gucio pisze:
    > Przymierzam si? do zakupu TV z DVB-T, HD Ready w cenie ok. 1000 z?, kt?ry
    > b?dzie odbiera? z anteny naziemnej.
    > Mam na oku 5 modeli:
    > SAMSUNG LE32D450
    > LG 32LK330
    > TOSHIBA 32AV833
    > GRUNDIG 32GLX4000
    > PHILIPS 32" PFL9632D/10
    > Kt?ry by?cie polecali?

    Dodał bym do tej listy jeszcze Funaji z podświetlaniem LED. Obraz, i
    dźwięk taki sobie ale po rejestracji dostaje się 5 lat gwarancji.

    Podświetlanie LED-owe pobiera mniej prądu niż CCFL.

    (powyższy opis tyczy się Funai LED32-H9223M)

    Maksymilian Dutka

  • 40. Data: 2012-04-23 01:36:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.4.2012, Chris napisał(a):

    Skoro jerzu pisze o Panasanicu to ja dodam informację o...

    > Dodał bym do tego dobrą współpracę z PS3 gdzie można mieć jednego pilota

    Każdy Samsung z Anynet+ to potrafi.

    > albo sterować obiema rzeczami z kompa albo tabletu :)

    Kombinacja Android i Samsung serii C lub D działa "z pudła", z serią B
    trzeba użyć SamyGo.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/