  • 41. Data: 2012-04-23 08:49:18
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 z?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-20 10:53, *I.Tichy* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Aha. Inne marki sie nie psuja?

    U mnie, odpukać, nie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 42. Data: 2012-04-23 10:46:52
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "I.Tichy" napisał:

    > Niby zepsuty egzemplarz ma sugerowac, ze Samsung jest be...?

    Samsung nawet nie zepsuty jest do d... Tak debilnego oprogramowania
    telewizora jeszcze nie widziałem. Omijać z daleka ten szajs.

    Remek

  • 43. Data: 2012-04-23 11:30:03
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a):

    >U mnie, odpukać, nie :)

    No i tu nalezy chyba zakonczyc dyskusje z Toba.

  • 44. Data: 2012-04-23 11:32:34
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Remek" <n...@g...com> napisał(a):

    >Samsung nawet nie zepsuty jest do d... Tak debilnego oprogramowania
    >telewizora jeszcze nie widziałem. Omijać z daleka ten szajs.

    Te debilne oprogramowanie potrafi robic takie rzeczy, ze
    inne marki moga tylko o tym pomarzyc.

    No ale rozumiem ,ze sa ludzie, ktorzy telewizor wybieraja pod katem
    user friendly oprogramowania.

  • 45. Data: 2012-04-23 12:05:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-04-23 11:32, I.Tichy pisze:

    > No ale rozumiem ,ze sa ludzie, ktorzy telewizor wybieraja pod katem
    > user friendly oprogramowania.

    dla niego dedykowany jest Rubin 714 - ma znakomite oprogramowanie ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 46. Data: 2012-04-23 12:11:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > dla niego dedykowany jest Rubin 714 - ma znakomite oprogramowanie ;-)

    Wypraszam sobie. Mój rubin 100% bezawaryjnie przepracował 7 lat a kolejne 12
    lat służył nadal dzięki drobnym niekłopotliwym naprawom. Który współczesny
    TV (zwłaszcza szajsung) tyle wytrzyma?

    Marek

  • 47. Data: 2012-04-23 13:49:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    4CX250 nabazgrał(a):

> [...]
    > kolejne 12 lat służył nadal dzięki drobnym niekłopotliwym naprawom.
    > Który współczesny TV (zwłaszcza szajsung) tyle wytrzyma?

    I nie zapalił się jak 75% innych :)

  • 48. Data: 2012-04-23 14:01:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > 4CX250 nabazgrał(a):

    > I nie zapalił się jak 75% innych :)

    Wystarczyło raz na rok odkurzyć wnętrze zwylym odkurzaczem aby się tego
    ustrzec.
    Poczytaj też coś o zagrożeniu pożarowym od współczesnych zasilaczy
    impulsowych.

    Marek

  • 49. Data: 2012-04-23 14:10:57
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Wypraszam sobie. Mój rubin 100% bezawaryjnie przepracował 7 lat a kolejne 12
    > lat służył nadal dzięki drobnym niekłopotliwym naprawom. Który współczesny
    > TV (zwłaszcza szajsung) tyle wytrzyma?

    I kolory można było sobie ustawić dowolne (oprócz poprawnych),
    na środku i w każdym rogu inne,
    a napisy od razu wyświetlane w trzech kolorach, rozsunięte o centymetr.

  • 50. Data: 2012-04-23 14:27:20
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > I kolory można było sobie ustawić dowolne (oprócz poprawnych),
    > na środku i w każdym rogu inne,
    > a napisy od razu wyświetlane w trzech kolorach, rozsunięte o centymetr.

    Oj tam oj tam. Każda epoka ma swoje wady. Zapomniał że wtedy w PRLu taki
    OTV mieć to było coś?

    Marek