  • 1. Data: 2012-04-16 19:36:11
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: Majka <m...@w...pl>

    Wywołałam dyskusję na w/w temat licząc, że znajdzie się ktoś kto już
    sprzeciwił się monopolistycznym poczynaniom spółdzielni i kablówek.
    Dla mnie spółdzielnia pozwoliła zamontować antenę do mego okna.. A pech
    jest taki, ze ani do okna ani do elewacji bez sensu jest montowanie
    anteny, bo brak zasięgu. A z Vectrą monopolistą nie chcę mieć już do
    czynienia, bo trzeba mieć zdrowie i siły, by wystawać godzinami pod lub
    biurze i czekać bez końca nas załatwienie sprawy.
    Moim zdaniem spółdzielnia nie ma prawa zmuszać do przynależności do
    Vectry i powinna umożliwić wybór operatora lub rodzaju odbioru TV, tym
    bardziej, że w tej chwili jest około 12 kanałów bezpłatnych, a Vectrze
    trzeba słono zapłacić, bo dla nich to już nie jest pakiet stalowy.
    Czy znacie ten wyrok sądu ?
    http://www.nettax.pl/dzienniki/duuokik/2006/4/poz.59
    .htm
    pozdrawiam Majka

  • 2. Data: 2012-04-16 19:58:21
    Temat: Odp: co powinna spółdzielnia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Majka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > bardziej, że w tej chwili jest około 12 kanałów bezpłatnych, a Vectrze
    > trzeba słono zapłacić, bo dla nich to już nie jest pakiet stalowy.

    Ciebie nie dotyczy, bo Tobie pozwolili.
    Aczkolwiek pewnie możesz się ubiegać o pozwolenie na montaż na dachu i w
    razie odmowy zaskarżyć ich do uokik.
    Może wtedy dupsko ruszą i zmuszą kablówkę do poszerzenia darmowego pakietu.

  • 3. Data: 2012-04-16 23:09:52
    Temat: poczytajcie jeszcze to
    Od: "focus42" <f...@g...pl>

    http://www.tezet60.republika.pl/23.html

  • 4. Data: 2012-04-16 23:21:09
    Temat: Re: poczytajcie jeszcze to
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 16 Apr 2012 23:09:52 +0200, focus42 napisał(a):

    > http://www.tezet60.republika.pl/23.html

    A teraz się zastanów: banki i firmy ubezpieczeniowe jawnie olewają
    orzeczena SN, mimo, że mają setki tysięcy klientów, co radykalnie
    uprawdopadabnie pozew sądowy i przegraną tamże.
    Spółdzielnia ma kilkuset, w porywach kilka tysięcy klientów/członków. I
    radcę prawnego na etacie, więc koszta prawne w sądzie będa minimalne.
    Powiedzą nie, bo nie. I teraz się z nimi sądź przez kilka lat.

    Owszem, bywają rozsądne spółdzielnie. Ale bywają też takie o których piszą
    często w gazetach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2012-04-16 23:38:27
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 16 Apr 2012 23:09:52 +0200, "focus42" <f...@g...pl>
    wrote:

    >http://www.tezet60.republika.pl/23.html

    Obejrzyj jeszcze to:
    http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

    --
    Maciej Bójko

  • 6. Data: 2012-04-17 14:00:21
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Dla mnie spółdzielnia pozwoliła zamontować antenę do mego okna.. A pech
    > jest taki, ze ani do okna ani do elewacji bez sensu jest montowanie
    > anteny, bo brak zasięgu.

    polecam teleprawo, a w ogole to art. 684 (chyba) KC
    nie twierdze, ze walka ze spoldzielnia jest latwa, ale pochwale sie, ze z
    jedna wygralem (pomogla prasa i upor), a z druga sie dogadalem, bo ludzie
    byli rozsadni

  • 7. Data: 2012-04-17 22:31:00
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 16 Apr 2012 23:38:27 +0200, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

    never give up....czyli nigdy sie nie poddawaj.

    --
    ThinkXtra