  • 11. Data: 2012-01-18 17:55:54
    Temat: Re: Move Kinnect na PC?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Marcin N napisał:

    > Zanim więc dam się wydoić - powiedzcie, co lepiej "czyta" ruch. Kinnect
    > czy move? Movem się bawiłem wiele razy i bardzo mi się podobała
    > precyzja. Jakoś trudno mi uwierzyć, że Kinnect jest równie sprawny w
    > czytaniu ludzkiej sylwetki.

    Dla mnie znaczace roznice to:
    - move przy marnym oswietleniu - dziala
    - kinect - musi byc dsc jasno

    Poniewaz u mnie przewaznie przy pracy jak i przy zabawie jest raczej
    ciemno niz jasno - to move.

    Moze to detal :)

  • 12. Data: 2012-01-18 17:56:57
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik PC napisał:
    > Testowałem Move i Kinect. Wynik testu - kupiłem Kinect. Raz, że moim
    > zdaniem, nie ma sensu trzymanie czegokolwiek w rękach, dwa, super grać z
    > kimś w parze.

    Ad 2 - move tez pozwala grac w parze. I nie wiem czy nie up to 4 osob.
    Co zrozumiale - sledzi tylko kuleczki, nie musi rozpoznawac sylwetek i
    dopasowywac ich do roznych osob.

  • 13. Data: 2012-01-18 19:44:47
    Temat: Odp: Move Kinnect na PC?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    >Dla mnie znaczace roznice to:
    >- move przy marnym oswietleniu - dziala
    >- kinect - musi byc dsc jasno

    Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
    wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
    doświetleniu wbudowanym promiennikiem.
    Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie uczestniczyć w
    grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków zasiedziałych w komputerowym
    fotelu i wielu innych, którzy bieganie znają tylko z telewizji.

    PC

  • 14. Data: 2012-01-18 20:59:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-18 20:44, PC pisze:

> [...]
    > uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków
    > zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie

    Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?

    Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.

  • 15. Data: 2012-01-18 22:25:17
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik PC napisał:

    > Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
    > wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
    > doświetleniu wbudowanym promiennikiem.

    No a Move identyfikuje po kolorze fajeczki :) Wiec tutaj wcale nie
    potrzeba swiatla. Do niczego :)

    Wiec ja sie z Toba zgadzam, ale nie absolutnie.

> [...]
    > uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków
    > zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie

    Oj no nie wiem, czy to przewaga i czy to idealne ;) Spoca sie, zaziebia,
    zadyszke zlapia - wiesz jak to jest z tymi co sie nie ruszaja. ;)

    Sam sie troche ruszam, ale takie MoveFitness przez dluzszy czas to bylo
    juz wyzwanie :)

  • 16. Data: 2012-01-18 22:27:06
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    > Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?
    >
    > Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.

    W movie - paleczce jest chyba "zyroskop" lub cos co jak w sixaxis
    reaguje na zmiane polozenia (akcelerometr?) - bo nie wiem czy wiesz, ale
    np. menu PS3 mozna obslugiwac nie pokazujac kamerze swiecacej paleczki
    lub wlacz odwracajac kamere "na sciane" :)

  • 17. Data: 2012-01-19 06:35:59
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    >Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?

    Wyobraź sobie, że potrafi nie koniecznie o 2cm a o kilka stopni. Po pierwsze
    detekcja obrotu dłoni to elementarna funkcja i obrót dłoni lewo - prawo
    uruchamia sterowanie gestami w menu głównym, po drugie w ten sposób podkręca
    się np. bilę w kręglach.

    >Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.

    Obrót dłoni o kilka stopni to obrót znacznika i jego przesunięcie o wiele
    centymetrów. Dla mnie to żadna rewelacja.

    Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego
    czegoś i uszkodzenia TV. Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w
    grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu. Wiem, że w Wii
    zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i dość
    skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem.

    PC

  • 18. Data: 2012-01-19 11:01:18
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik PC napisał:

    > Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego
    > czegoś i uszkodzenia TV.

    Oczywiscie mozna pamietac o zalozeniu paseczka zabezpieczajacego na
    reke, dostepny z kazdym kontrolerem w komplecie :)

    > Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w
    > grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu.

    Eeeeee? :)

    > Wiem, że w Wii
    > zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i
    > dość skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem.

    Ostrzega, mierzy :)