-
11. Data: 2012-01-18 17:55:54
Temat: Re: Move Kinnect na PC?
Od: Mateusz <m...@v...pl>
Użytkownik Marcin N napisał:
> W dniu 2012-01-18 13:50, Tadeusz pisze:
>
>> a co ma powiedzieć?
>> zawsze to brzmi lepiej niż że znaleźli niszę rynkową i wydoją kolejne
>> miliony klientów :)
>
> Zanim więc dam się wydoić - powiedzcie, co lepiej "czyta" ruch. Kinnect
> czy move? Movem się bawiłem wiele razy i bardzo mi się podobała
> precyzja. Jakoś trudno mi uwierzyć, że Kinnect jest równie sprawny w
> czytaniu ludzkiej sylwetki.
Dla mnie znaczace roznice to:
- move przy marnym oswietleniu - dziala
- kinect - musi byc dsc jasno
Poniewaz u mnie przewaznie przy pracy jak i przy zabawie jest raczej
ciemno niz jasno - to move.
Moze to detal :)
-
12. Data: 2012-01-18 17:56:57
Temat: Re: Move Kinnect na PC?
Od: Mateusz <m...@v...pl>
Użytkownik PC napisał:
> Testowałem Move i Kinect. Wynik testu - kupiłem Kinect. Raz, że moim
> zdaniem, nie ma sensu trzymanie czegokolwiek w rękach, dwa, super grać z
> kimś w parze.
Ad 2 - move tez pozwala grac w parze. I nie wiem czy nie up to 4 osob.
Co zrozumiale - sledzi tylko kuleczki, nie musi rozpoznawac sylwetek i
dopasowywac ich do roznych osob.
-
13. Data: 2012-01-18 19:44:47
Temat: Odp: Move Kinnect na PC?
Od: "PC" <p...@p...onet.pl>
>Dla mnie znaczace roznice to:
>- move przy marnym oswietleniu - dziala
>- kinect - musi byc dsc jasno
Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
doświetleniu wbudowanym promiennikiem.
Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie uczestniczyć w
grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków zasiedziałych w komputerowym
fotelu i wielu innych, którzy bieganie znają tylko z telewizji.
PC
-
14. Data: 2012-01-18 20:59:56
Temat: Re: Move Kinnect na PC?
Od: Marcin N <m...@o...pl>
W dniu 2012-01-18 20:44, PC pisze:
>> Dla mnie znaczace roznice to:
>> - move przy marnym oswietleniu - dziala
>> - kinect - musi byc dsc jasno
>
> Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
> wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
> doświetleniu wbudowanym promiennikiem.
> Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie
> uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków
> zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie
> znają tylko z telewizji.
Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?
Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.
-
15. Data: 2012-01-18 22:25:17
Temat: Re: Move Kinnect na PC?
Od: Mateusz <m...@v...pl>
Użytkownik PC napisał:
>> Dla mnie znaczace roznice to:
>> - move przy marnym oswietleniu - dziala
>> - kinect - musi byc dsc jasno
>
> Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
> wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
> doświetleniu wbudowanym promiennikiem.
No a Move identyfikuje po kolorze fajeczki :) Wiec tutaj wcale nie
potrzeba swiatla. Do niczego :)
Wiec ja sie z Toba zgadzam, ale nie absolutnie.
> Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie
> uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków
> zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie
> znają tylko z telewizji.
Oj no nie wiem, czy to przewaga i czy to idealne ;) Spoca sie, zaziebia,
zadyszke zlapia - wiesz jak to jest z tymi co sie nie ruszaja. ;)
Sam sie troche ruszam, ale takie MoveFitness przez dluzszy czas to bylo
juz wyzwanie :)
-
16. Data: 2012-01-18 22:27:06
Temat: Re: Move Kinnect na PC?
Od: Mateusz <m...@v...pl>
Użytkownik Marcin N napisał:
> W dniu 2012-01-18 20:44, PC pisze:
>>> Dla mnie znaczace roznice to:
>>> - move przy marnym oswietleniu - dziala
>>> - kinect - musi byc dsc jasno
>>
>> Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
>> wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
>> doświetleniu wbudowanym promiennikiem.
>> Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie
>> uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków
>> zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie
>> znają tylko z telewizji.
>
> Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?
>
> Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.
>
W movie - paleczce jest chyba "zyroskop" lub cos co jak w sixaxis
reaguje na zmiane polozenia (akcelerometr?) - bo nie wiem czy wiesz, ale
np. menu PS3 mozna obslugiwac nie pokazujac kamerze swiecacej paleczki
lub wlacz odwracajac kamere "na sciane" :)
-
17. Data: 2012-01-19 06:35:59
Temat: Odp: Move Kinnect na PC?
Od: "PC" <p...@p...onet.pl>
>Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?
Wyobraź sobie, że potrafi nie koniecznie o 2cm a o kilka stopni. Po pierwsze
detekcja obrotu dłoni to elementarna funkcja i obrót dłoni lewo - prawo
uruchamia sterowanie gestami w menu głównym, po drugie w ten sposób podkręca
się np. bilę w kręglach.
>Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.
Obrót dłoni o kilka stopni to obrót znacznika i jego przesunięcie o wiele
centymetrów. Dla mnie to żadna rewelacja.
Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego
czegoś i uszkodzenia TV. Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w
grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu. Wiem, że w Wii
zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i dość
skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem.
PC
-
18. Data: 2012-01-19 11:01:18
Temat: Re: Move Kinnect na PC?
Od: Mateusz <m...@v...pl>
Użytkownik PC napisał:
> Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego
> czegoś i uszkodzenia TV.
Oczywiscie mozna pamietac o zalozeniu paseczka zabezpieczajacego na
reke, dostepny z kazdym kontrolerem w komplecie :)
> Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w
> grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu.
Eeeeee? :)
> Wiem, że w Wii
> zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i
> dość skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem.
Ostrzega, mierzy :)