  • Data: 2012-01-19 06:35:59
    Temat: Odp: Move Kinnect na PC?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?

    Wyobraź sobie, że potrafi nie koniecznie o 2cm a o kilka stopni. Po pierwsze
    detekcja obrotu dłoni to elementarna funkcja i obrót dłoni lewo - prawo
    uruchamia sterowanie gestami w menu głównym, po drugie w ten sposób podkręca
    się np. bilę w kręglach.

    >Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.

    Obrót dłoni o kilka stopni to obrót znacznika i jego przesunięcie o wiele
    centymetrów. Dla mnie to żadna rewelacja.

    Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego
    czegoś i uszkodzenia TV. Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w
    grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu. Wiem, że w Wii
    zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i dość
    skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem.

    PC