  • 1. Data: 2012-01-26 09:28:25
    Temat: Fotograficy z allegro
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Pokazywałem już przykłady fatalnych zdjęć na allegro, ale czegoś takiego
    jeszcze nie widziałem...

    http://allegro.pl/antyczne-radio-i2076366809.html

    6 dużych zdjęc, wszystkie calkowicie nieostre.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2012-01-26 09:32:04
    Temat: Re: Fotograficy z allegro
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-26 10:28, Jan Rudziński pisze:
    > http://allegro.pl/antyczne-radio-i2076366809.html
    > 6 dużych zdjęc, wszystkie calkowicie nieostre.

    Ojtam, gość wrzucił indeksy z komórki zamiast oryginałów :)

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 3. Data: 2012-01-26 10:28:50
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 10:28:25 +0100, Jan Rudziński napisał(a):

    > 6 dużych zdjęc, wszystkie calkowicie nieostre.

    soa#1
    --
    marcin

  • 4. Data: 2012-01-26 11:48:11
    Od: ziemo <no@email>

> [...]
    > jeszcze nie widziałem...
    >
    > http://allegro.pl/antyczne-radio-i2076366809.html
    >
    > 6 dużych zdjęc, wszystkie calkowicie nieostre.

    Może coś z przeglądarkami macie, bo u mnie wygląda normalnie (jak na
    alegro), nawet miasta na "desce rozdzielczej" daje radę odczytać.

    --
    Ziemo

  • 5. Data: 2012-01-26 12:11:49
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    ziemo pisze:

    > Może coś z przeglądarkami macie, bo u mnie wygląda normalnie (jak na
    > alegro), nawet miasta na "desce rozdzielczej" daje radę odczytać.

    Może patrzysz na zdjęcie na górze? To jedno ujdzie, poniżej jest kilka
    kompletnie nieostrych.

  • 6. Data: 2012-01-26 12:15:51
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze nie widziałem...
    >
    > http://allegro.pl/antyczne-radio-i2076366809.html
    >
    > 6 dużych zdjęc, wszystkie calkowicie nieostre.

    Wg mnie jak na standart zdjęć do ogłoszeń to są nawet niezłe. Coś chyba się
    uczepiłeś.

  • 7. Data: 2012-01-26 13:15:46
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Jan Rudziński" <j...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > jeszcze nie widziałem...
    >
    > http://allegro.pl/antyczne-radio-i2076366809.html
    >
    > 6 dużych zdjęc, wszystkie calkowicie nieostre.

    Fajna metoda, żeby sobie albo kumplowi podesłać ewentualnych
    zainteresowanych kupnem. Ale nie z nami takie numery, Brunner....

  • 8. Data: 2012-01-26 15:25:18
    Temat: Odp: Fotograficy z allegro
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    Trick by nabić liczbę otwarć :->

    M.

  • 9. Data: 2012-01-26 19:49:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 13:11:49 +0100, Jan Rudziński napisał(a):

    > Może patrzysz na zdjęcie na górze? To jedno ujdzie, poniżej jest kilka
    > kompletnie nieostrych.

    Jak na zdjęcia kompletnie nieostre większość jest zaskakująco ostra.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 10. Data: 2012-01-26 19:58:09
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Andy Niwiński pisze:

    > Fajna metoda, żeby sobie albo kumplowi podesłać ewentualnych
    > zainteresowanych kupnem. Ale nie z nami takie numery, Brunner....

    Brednia, nie mam nic wspólnego z tą aukcją. A u mnie wygląda tak...

    ...nie, wygląda teraz o niebo lepiej, niż gdy pisałem. Widać wystawca
    się zreflektował.
    Szkoda, że nie mam zrzutu ekranu, było tragicznie.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek