  • 11. Data: 2012-01-27 08:57:05
    Temat: Re: Fotograficy z allegro
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Brednia, nie mam nic wspólnego z tą aukcją. A u mnie wygląda tak...
    >
    > ...nie, wygląda teraz o niebo lepiej, niż gdy pisałem. Widać wystawca się
    > zreflektował.
    > Szkoda, że nie mam zrzutu ekranu, było tragicznie.

    Taaaa, jasne

  • 12. Data: 2012-01-27 09:15:28
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Agent pisze:

    > Taaaa, jasne

    Widzę, że nie bardzo mi wierzysz. Na moim komputerze, na FF 5.0 wygląda tak:

    http://www.mimuw.edu.pl/~janek/all.jpg

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 13. Data: 2012-01-27 10:06:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/01/2012 09:15, Jan Rudziński wrote:
    > Cześć wszystkim

    > Widzę, że nie bardzo mi wierzysz. Na moim komputerze, na FF 5.0 wygląda
    > tak:
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/all.jpg

    Masz zepsuty komputer, pl.comp.pecet będzie bardziej odpowiednią grupą.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-01-27 10:18:53
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    kamil pisze:

    > Masz zepsuty komputer, pl.comp.pecet będzie bardziej odpowiednią grupą.

    Bzdura, prędzej jakiś skrypt ze strony z allegro gryzie się - bo ja
    wiem, z FF, z win7, dużo jest możliwości.

  • 15. Data: 2012-01-27 11:41:00
    Od: mt <f...@i...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > Bzdura, prędzej jakiś skrypt ze strony z allegro gryzie się - bo ja
    > wiem, z FF, z win7, dużo jest możliwości.

    To na cholerę tu spamujesz, napraw sobie i będzie ok.

    --
    marcin

  • 16. Data: 2012-01-27 11:51:34
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    mt pisze:

    > To na cholerę tu spamujesz, napraw sobie i będzie ok.

    Skąd mogłem wiedzieć, że coś źle działa, co? I jaki znów spam?
    Zresztą - bez wątpienia problem leży gdzieś w skrypcie na allegro, nie u
    mnie,

  • 17. Data: 2012-01-27 12:57:02
    Od: mt <f...@i...pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > Skąd mogłem wiedzieć, że coś źle działa, co? I jaki znów spam?
    > Zresztą - bez wątpienia problem leży gdzieś w skrypcie na allegro, nie u
    > mnie,

    Tak tak, jakoś innym się normalnie wyświetla, tylko u Ciebie jest źle,
    ale oczywiście problem Ciebie nie dotyczy, daj już spokój.

    --
    marcin

  • 18. Data: 2012-01-27 15:59:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-01-26 10:28, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > Pokazywałem już przykłady fatalnych zdjęć na allegro, ale czegoś takiego
    > jeszcze nie widziałem...
    >
    > http://allegro.pl/antyczne-radio-i2076366809.html
    >
    > 6 dużych zdjęc, wszystkie calkowicie nieostre.

    Zdjęcia ostre, normalne, ale aukcja fatalna.
    Koszt dostawy 120 zł, meble taniej wysyłają.
    Wysyłka do 21 dni, śmiechu warte, nie masz jeszcze tego radia?
    Szukanie frajerów na siłę.
    Na tej grupie oczywiście nic mnie już nie zdziwi.

  • 19. Data: 2012-01-27 17:18:33
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Dawid pisze:

    > Zdjęcia ostre, normalne, ale aukcja fatalna.

    Już wyjaśniłem -FF 5 pobrał niewłaściwe zdjęcia z serwera aukcjoner, u
    mnie wygląda to tak:

    http://www.mimuw.edu.pl/~janek/all.jpg

    i nie przypuszczałem, że inne przeglądarki czy ich wersje widzą to inaczej.

    A teraz przeproś.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 20. Data: 2012-01-27 17:43:26
    Od: "StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Rudziński <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/all.jpg
    >
    > i nie przypuszczałem, że inne przeglądarki czy ich wersje widzą to inaczej.

    Niech przeprasza bo to zamazane zdjecie jest o wiele lepsze od tego ostrego
    syfu. Zdjecia byly rabione w pustynnym namiocie jakiegos arabskiego biedaka.
    Pozdrawiam StaM