  • 11. Data: 2011-01-16 00:37:15
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/15/2011 3:31 PM, J.F. wrote:

    > Moze i bardzo dobrze - zaczna oburzeni ludzie pisac do prezydenta to
    > zrobia oficjalny parking. A potem drugi, trzeci ..

    sami sobie zróbcie, a nie czekać, aż ktoś wam zrobi.

  • 12. Data: 2011-01-16 01:05:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 00:32:01 +0100, Krzysztof 45 wrote:
    >Kolego pewnie młody bez samochodu, szmal rządzi światem, a nie dobro
    >"Kowalskiego", a z parkingów i dobra "Kowalskiego" szmalu nie ma.
    >
    >A co do prezydenta, on ma ważniejsze sprawy niż to gdzie zaparujesz
    >swoją furę.

    Mam na mysli prezydenta miasta.
    Owszem - ma na glowie stadion, obwodnice, wielkie otwarcie .. i cztery
    lata spokoju :-)
    No chyba ze z powodu dlugow przyjdzie zarzad komisaryczny przed koncem
    kadencji :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-01-16 01:09:05
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/15/2011 6:05 PM, J.F. wrote:

> [...]
    > lata spokoju :-)
    > No chyba ze z powodu dlugow przyjdzie zarzad komisaryczny przed koncem

    ale co prezydenta miasta obchodzą jakieś osiedlowe parkingi.
    Macie osiedle, macie spółdzielnie to sobie parking postawcie skoro ciasno.

  • 14. Data: 2011-01-16 01:45:30
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    W dniu 2011-01-15 21:34, Krzysztof 45 pisze:

    > "Wrocław, noc z 13 na 14 stycznia, godz 23.30. Na małej uliczce
    > dojazdowej do osiedla (ul. Dobra) pojawia się patrol Straży Miejskiej
    > wraz z lawetami.

    Podobna akcja miala miejsce pare dni temu (bodajze sroda) przy ulicy,
    ktora przecina Muchoborska i Klecinska (jak ten Orlen jest). Tylko tam
    to odholowywanie w pelni uzasadnione bylo.

    pozdr
    PG

  • 15. Data: 2011-01-16 03:04:59
    Od: "Paweł M." <wp.pl@ZAMIEN_CZLONY.paff1>

    W dniu 2011-01-15 21:34, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie :-D
    >
    > Dlaczego oni zaczynają przypominać mi milicje obywatelską?
    > Widzę szybki ich koniec kariery.

    Jak nic nie robią - źle. Jak porządkują ten burdel który panuje w
    mieście w temacie parkowania gdzie popadnie - też źle.

    Nie dogodzisz.

    Osobiście wolę, żeby jednak coś robili skoro już są.

    Pozdrawiam
    Paweł Marek

  • 16. Data: 2011-01-16 11:20:52
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 01:09, witek pisze:
    > ale co prezydenta miasta obchodzą jakieś osiedlowe parkingi.
    > Macie osiedle, macie spółdzielnie to sobie parking postawcie skoro ciasno.

    Dokładnie. Zawsze mnie dziwi kierowanie roszczeń i pretensji do UM,
    sejmu, prezydenta itd. itp. w sprawach, z którymi de facto nie mają za
    wiele wspólnego.

    Tomek

  • 17. Data: 2011-01-16 11:43:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 21:34:26 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Widzę szybki ich koniec kariery.

    Sam nie kojarzę działań naszej SM pozytywnie - ot, kolejna malowana
    służba, która na żadnym polu nie jest skuteczna (vide ubiegłoroczna
    akcja wkładania kierowcom blokującym torowiska tramwajowe ulotek za
    wycieraczkę), ale jeżeli to nie jest jakaś samozwańcza jednostkowa akcja
    "odwetowa" to po prostu ją popieram. Poziom zbydlęcenia kierowców
    przechodzi w naszym mieście ludzkie pojęcie - demolują wszystko co i
    gdzie się da. Może ktoś w końcu dam tym ludziom odpór.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 18. Data: 2011-01-16 12:10:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 03:04:59 +0100, Paweł M. wrote:
> [...]
    >mieście w temacie parkowania gdzie popadnie - też źle.
    >Nie dogodzisz.
    >Osobiście wolę, żeby jednak coś robili skoro już są.

    No to niech chodza noca i pilnuja zeby samochodow nie okradano :-)
    A przy okazji moga pisac raporty gdzie jest "deficyt miejsc
    parkingowych".

    J.

  • 19. Data: 2011-01-16 12:21:03
    Od: "gl12d4" <g...@D...pl>

    ?Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie :-D
    >
    > Dlaczego oni zaczynają przypominać mi milicje obywatelską?
    > Widzę szybki ich koniec kariery.

    Kto komu uprzykrza życie? Mi codziennie uprzykrzają barany, które muszą mieć
    swoje cudeńka motoryzacji na widoku z okna lub co najwyżej 20 od bramy.
    Nieważne, że na placu zabaw, na trawniku, chodniku, skrzyżowaniu czy drodze
    pożarowej - musi mieć pod samym domem.

    > "Wrocław, noc z 13 na 14 stycznia, godz 23.30. Na małej uliczce
    > dojazdowej do osiedla (ul. Dobra) pojawia się patrol Straży Miejskiej
    > wraz z lawetami. Rozpoczyna się walka z czasem aby odholować
    > nieprawidłowo zaparkowane samochody, tak szybko aby mieszkańcy
    > okolicznych bloków nie mogli ich przeparkować.[...]

    No w końcu sensowne wykorzystanie SM. Wyjątkowo, jako zwolennik likwidacji
    tej służby, popieram.

    pzdrw
    gl12d4

  • 20. Data: 2011-01-16 12:35:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin gl12d4

> [...]
    > bramy. Nieważne, że na placu zabaw, na trawniku, chodniku, skrzyżowaniu
    > czy drodze pożarowej - musi mieć pod samym domem.

    Są takie miejsca, najczęściej wąskie, prawie-osiedlowe uliczki gdzie się
    zwyczajowo parkuje nie do końca zgodnie z przepisami (np. zostawiając
    metr chodnika po którym prawie nikt nie chodzi), bo po prostu innej opcji
    nie ma.