  • 41. Data: 2016-07-10 20:42:33
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.07.2016 o 13:25, Mateusz Bogusz pisze:

    > Jechał Ty kiedy A1 nad i pod Częstochową? Znak co chwila - droga
    > ekspresowa

    ???

    Po pierwsze - A1 w okolicach Częstochowy jest dopiero w planach, po
    drugie - A1 to autostrada a nie droga ekspresowa, więc na pewno nie ma
    takich znaków na żadnym z jej odcinków, po trzecie - to koło Częstochowy
    to nie jest ani A1, ani droga ekspresowa.

  • 42. Data: 2016-07-10 20:53:53
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości dobrym narzędziem.
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2016-07-10 o 15:19, Myjk pisze:
    >>
    > Nawet jak nie będę jeździć to moje podatki będą marnowane przez takie
    > wynalazki jak pomiar odcinkowy (aktualnie na tapecie)

    Nie obawiaj się tego, ani grosz nie pójdzie na to z twoich podatków.
    Debilów na drodze jest tylu, że szybko sfinansują taką inwestycję.
    Dolicz do tego liczbę uratowanych osób, przelicz to na pieniądze.

    > Takie samo mam prawo narzekać

    Narzekać na co ? na to że wprowadzono coś co uratuje życie
    i zdrowie wielu osobom ?

  • 43. Data: 2016-07-10 21:28:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-10 15:03, Kviat wrote:
    > To żeś sobie kolory dobrał...
    > Chyba żeby daltonistom życie ułatwić.

    Oczywiście że tak. Dokładnie tak sam jak jakiś imbecyl dobrał kolor
    świateł z tyłu jako 2x czerwony do dwóch różnych rzeczy i uszło mu to na
    sucho. I w ten sposób ułatwił wszystkim.

  • 44. Data: 2016-07-10 21:57:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > Chcę powiedzieć, że większość kierowców w tym ja zwykle nie ma pojęcia
    > jaka jest dopuszczalna prędkość. Znaków jest w chuj i jeszcze trochę,
    > jeden Bóg wie, czy właśnie mijasz skrzyżowanie czy wyjazd z drogi
    > osiedlowej czy innego parkingu. Tak - większość nie ma pojęcia jakie
    > jest aktualnie ograniczenie. Co więcej ty również nie masz.

    Owszem mam, chyba, że myślę o niebieskich migdałach -- co też się niestety
    mnie zdarza. No, ale nie winię wtedy przepisów, tylko siebie.
    ---
    O k.. i co z tego, że kogoś winisz ? Jesteś jak ten pies przy drodze...

  • 45. Data: 2016-07-10 22:08:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Wiedziałem że w końcu dojdzie do tego, że zaczniesz rżnąć cytaty. EOT.

    EOT. ...
    ---
    Dzięki :-)

  • 46. Data: 2016-07-10 22:18:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Posiadanie PJ nie jest obowiazkowe. Jak Ci ograniczenia nie pasuja to masz
    prawo oddac dokument do urzedu i sprawa zalatwiona.
    ---
    Ale po co ? Nie wystarczy swobodnie interpretować prawo ?

  • 47. Data: 2016-07-10 22:20:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > Brawo. Znalazłeś sobie poboczny wątek o hałasie. Ciągnij dalej. Tyle
    > jeszcze Ci wolno. ;-)

    To nie jest wątek poboczny, tylko w zasadzie podstawowy. ...
    ---
    Aha

    Pewnie, też jestem za tym, żeby idioci sami się eliminowali.
    ---
    Czekam

  • 48. Data: 2016-07-11 10:02:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-10 o 13:22, z pisze:

    > I to jest właśnie rasowy przykład mylnego pojmowania wolności. Tak
    > działa propaganda socjalistyczna. Masz myśleć że czarne jest białe a
    > białe czarne :-)
    > Zniewolić 90% żeby te 10 poczuło się lepiej. Nie żeby było im lepiej ale
    > żeby podnieść im samopoczucie :-)
    >
    > Ale jak widać ten "eksperyment" się nie powiódł i trzeźwe normalne
    > myślenie wraca do łask :-)

    Jedź do Ameryki i tam - po zatrzymaniu za przekroczenie prędkości -
    mędrkuj o wpływie propagandy socjalistycznej. :-)
    T.

  • 49. Data: 2016-07-11 10:07:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-09 o 15:43, Shrek pisze:

    > To nie do końca jest prawda.
    >
    > Jaka jest(była) tu dopuszczalna?
    >
    > http://r-scale-f4.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-con
    tent/m/p2/i/59f51fd6937412b7e56ded1ea2470c25/6e48f8d
    e-b739-11e3-8555-0025b511226e.jpg?type=1&quality=95&
    srcmode=4&srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=1024&srch=768&dstw=
    1024&dsth=768

    > Niby wszystko zgodnie z prawem, ale na bakier z logiką - i potem nie ma
    > się co dziwić, że jak nie jeżdzisz konkretną trasą często i nie jesteś
    > pewny jakie jest ograniczenie (a w zasadzie jakie było ostatnio), to
    > widząc fotoradar, ludziki zwalniają do 50, nawet widząc 70.Po prostu tak
    > zostali wytresowani... I jest to jak najbardziej wina ustawiaczy znaków.

    Nie. Po prostu często jeżdżący tamtędy wiedzą, że 200 m dalej lewy pas
    jest zastawiony przez skręcających w lewo i czekających na zielone. A
    dla obcych te 70 powinno wystarczyć.
    T.
    Ps. Naprawdę w 99% znaki nie ustawiają idioci. Czasem z pozoru głupio
    postawiony znak ma swoje uzasadnienie - choćby gwałtowna zmiana
    przyczepności jezdni, bo inny wykonawca wylewał asfalt. Tylko trzeba
    mieć trochę o tym pojęcie, a nie tylko o własnych umiejętnościach i
    możliwościach...
    T.

  • 50. Data: 2016-07-11 10:09:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-09 o 21:51, Artur Miller pisze:

    > wiesz ile jest na polskich drogach znaków? średnio 1 co 100 metrów. na
    > 150km masz ich 1,5 tysiąca, więc średnio co 5-6 sekund mijasz znak.
    > przejedź się 11-tką z Poznania na południe, albo 5-tką do Wrocławia. co
    > chwilę inne ograniczenie. 50, 60, 50, 70, 60, 70, 50... do tego wioski,
    > czasem wioski z 40-tką przypiętą. no ni chuja nie da się spamiętać co
    > akurat minąłeś.
    >
    > a.

    Jak pisali przedpiścy - oddaj prawo jazdy. Jakoś poruszam się po drogach
    i nie mam problemu. Tylko czasem, jak np. łebki zajumają tablicę (czy to
    z początkiem, czy z końcem terenu zabudowanego).
    T.
    Ps. Już wkrótce wynajdą leki na Azheimera, może wrócisz do jeżdżenia...