  • 51. Data: 2019-04-03 11:26:53
    Temat: Re: Od jutra Stuttgartbez diesli
    Od: p...@g...com

    JF juz to odkryl: brak podatku drogowego, PiS dolozy po 500 zeta za sztrucla (do E4)
    i nagle stada zapominalskich popedza wyrejestrowac pojazdy widma :-)

  • 52. Data: 2019-04-03 12:54:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-03 o 11:26, p...@g...com pisze:

    > JF juz to odkryl: brak podatku drogowego, PiS dolozy po 500 zeta za sztrucla (do
    E4) i nagle stada zapominalskich popedza wyrejestrowac pojazdy widma :-)

    PiS szybciej da kolejne pięćset na coś tam miesięcznie niż dołoży taki
    podatek. Inna sprawa to pewnie większość oficjalnych właścicieli tych
    zabytków już nie żyje. Samochody dawno zostawiono na poboczu i ktoś
    zezłomował a durny urzędas dalej uważa że skoro są w jego bazie to
    istnieją.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2019-04-03 13:54:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >JF juz to odkryl: brak podatku drogowego, PiS dolozy po 500 zeta za
    >sztrucla (do E4) i nagle stada zapominalskich popedza wyrejestrowac
    >pojazdy widma :-)

    Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a tak
    mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)

    J.

  • 54. Data: 2019-04-03 14:24:26
    Od: p...@g...com

    --Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a tak
    mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)

    podatek pomoze podjac im wlasciwa decyzje :-)

  • 55. Data: 2019-04-03 14:55:05
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, April 3, 2019 at 2:24:27 PM UTC+2, p...@g...com wrote:
    > --Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a tak
    > mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)
    >
    > podatek pomoze podjac im wlasciwa decyzje :-)

    Teraz zdaje sie OC trzeba placic nawet jak nie nadaje sie toto do jazdy...

  • 56. Data: 2019-04-03 15:00:49
    Od: p...@g...com

    --Teraz zdaje sie OC trzeba placic nawet jak nie nadaje sie toto do jazdy...

    OC idzie do TU (tak wiem PZU) ale podatek drogowy przytula budzet wiec badzcie czujni
    :-)

  • 57. Data: 2019-04-03 15:09:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >--Jakby pozwolili wyrejestrowac, to moze by ludzie wyrejestrowali, a
    >tak
    mamy pat: nie da sie wyrejestrowac, to nie wyrejestrowuja :-)

    >podatek pomoze podjac im wlasciwa decyzje :-)

    IMO nie bardzo - jak placic podatek od posiadania pojazdu, ktorego sie
    nie posiada ?
    A przepisow przeciez nie zmienia.

    Wiec albo fikcja pozostanie, albo PiS przegra wybory, albo sie okaze,
    ze wszystkie wykupil Iwan Kuzniecow :)

    J.

  • 58. Data: 2019-04-03 17:33:31
    Od: p...@g...com

    Cepik wie lepiej ;-) a umowy się sprawdzi i parę pokazowych wyroków zdyscyplinuje
    towarzystwo a później zapraszamy do kasy ;-)

  • 59. Data: 2019-04-04 18:43:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-04-02 o 08:09, p...@g...com pisze:
    > --Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na
    > godzine? 30?
    >
    > to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie
    upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

    Ale piesi zostaną. Przejazd przez miasto najbardziej blokują po
    światłach, przejścia
    dla pieszych, szczególnie niekierowane gdzie lubią się wałesać bez przerwy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 60. Data: 2019-04-04 23:34:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-04-04 o 18:43, Janusz pisze:

    > Ale piesi zostaną. Przejazd przez miasto najbardziej blokują po
    > światłach, przejścia
    > dla pieszych, szczególnie niekierowane gdzie lubią się wałesać bez przerwy.

    Najbardziej do blokowania przyczyniają się kierujący pojazdami
    poruszający się metodą PYTA<->HEBEL.