eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia I analiza błędów VAGOctavia I analiza błędów VAG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Octavia I analiza błędów VAG
    Date: Sun, 30 Oct 2011 16:23:01 -0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <j8jtl6$5fn$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-uddi16-0-0-cust774.uddi.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1319991782 5623 92.237.3.7 (30 Oct 2011 16:23:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Oct 2011 16:23:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: xman750
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2409979
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoś czasu auto
    łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas przyspieszania. Poniżej
    błędy z VAG:

    Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
    Control Module Part Number: 038 906 012 HA
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG 4922
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 73430
    Additional Info: TMBDG41U558790796 SKZ7Z0D2711307
    VCID: 56A88406DE5D4BAC
    5 Faults Found

    17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
    P1538 - 35-10 - - - Intermittent
    18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
    P1619 - 35-00 - -
    18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
    P1657 - 35-10 - - - Intermittent
    19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
    P3005 - 35-10 - - - Intermittent
    17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
    P1549 - 35-10 - - - Intermittent

    Readiness: 1 1 0 0 1

    N75 wymineiony na nowy (oryginał) N109 również (zanmiennik) J360 nie mogę
    zlokalizować zeby się mu przyjrzeć (gdzie on się może znajdować ?). Po
    skasowaniu błędów wyłączeniu i włączeniu zapłonu nie wracają one samoczynnie od
    razu tylko po jakimś czasie tzn. wystarczy że pojadę tarsę
    kilkanaście/kilkadziesiąt kilometrów podlączę VAGa i błędy znów są (nie zawsze
    wszystkie 5 od razu) Sztanga turbiny chodzi luźno więc zapieczone kierownice bym
    wykluczał. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    Pzdr
    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: