  • 51. Data: 2010-01-14 14:09:11
    Temat: Re: Octavia 1.8 TSI
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 14 sty 2010 o 11:48 GMT, cztery napisał(a):

    > BTW, bardzo fajny program (Galileo), w telewizjach "ogolnorozrywkowych"
    > jeden z ostatnich ktorych poziom nie obraza absolwenta szkoly sredniej.

    Niestety czsami "testy" jakie pokazuja, sa robione z przymrozeniem oka
    delikatnie mowiac, a dostanie dla jaj... bez sensu, po prostu glupia zabawa
    prawie identycznie jak robia to w "Brainiac", czasami jest to tak glopie,
    ze az szkoda ogladac...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 52. Data: 2010-01-14 16:04:43
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > 2.0 HDI w C5 kombi wg komputera - ostatnie 900 km po
    > miescie - 9,2 l na 100 km.

    Octavia 1,9 TDI jest dość oszczędnym autem, pali sporo mniej
    niż np. 2,0 TDI. Widzisz, Twój fajczy 9,2, ale po mieście. A
    tamtemu kolesiowi Octavia paliła te 11/100 średnio, czyli w
    ruchu mieszanym.;-)). Ja teraz jeżdżę praktycznie tylko po
    mieście, na dworze mróz, odcinki max. 15 km, średnia
    prędkość kilkanaście km/h ;-), niskie biegi bo śnieg i
    ślisko, korki itd, ale jakoś wychodzi mi 7,5/100 (1,9 TDI).
    Dlatego tamtego tak zapamiętałem, bo zapodał jakiś
    makabryczny wynik, w praktyce chyba nieosiągalny :-)

  • 53. Data: 2010-01-14 16:52:57
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 14 Sty, 11:48, "cztery" <r...@d...trzy> wrote:

> [...]
    > obowiazuje jedna norma. Pokazywali jak wyglada taki test - samochod z
    > rozgrzanym silnikiem na hamowni, w srodku facet ktoremu komputer pokazuje w
    > ktorym momencie biegi zmieniac. Z tego co pamietam test to przejazd na
    > odcinku 100km z 5 postojami.
    > Testowana w Galileo byla mazda 2. Wyniki z jazdy na trasie 100km w miescie
    > daly spalanie w tej mazdzie wieksze od podawanego przez producenta o 1.5
    > l/100km.
    > BTW, bardzo fajny program (Galileo), w telewizjach "ogolnorozrywkowych"
    > jeden z ostatnich ktorych poziom nie obraza absolwenta szkoly sredniej.

    Co do testów to przyszło mi do głowy, że na testach może być i ok.,
    ale np. silnik i skrzynia są tak zestrojone, że jak się troszku
    depnie to spalanie ląduje poza wszelkimi normami :) Samochód może być
    też przygotowany pod testy - ale to teoria spiskowa :)

    Jacek

  • 54. Data: 2010-01-14 16:59:26
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 14 Sty, 16:52, jacek2v <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > depnie  to spalanie ląduje poza wszelkimi normami :) Samochód może być
    > też przygotowany pod testy - ale to teoria spiskowa :)

    No i właśnie pojawił się nowy element "ściemniający" :)
    Chciałem sobie przypomnieć jaką normę ma mu Forek D i na stronie
    dealera : http://subaru.pl/datasheet/09forester.pdf
    jest 7,4/5,9/6,4 - byzydyra :) i aż musiałem sprawdzić w instrukcji w
    które stoi tak samo :)

    A jednak bzydury wymyśla i subaru :(
    Ale gdzieś widziałem 6,5-9,5, tylko gdzie :)

    Jacek