  • 81. Data: 2014-03-23 23:55:22
    Temat: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W swojej gminie, więc niech od niej czegoś żądają.

    EU, granice otwarte a Ty się w gmienie zamykasz.
    Otwórz oczy na nowe postawy zyciowe!
    Ma sie nam zyc wygodnie a nie w zgodzie z interesami poszczególnych gmin.

    > Rząd im nie wybierał miejsca zamieszkania.

    Ale z tego co piszesz, rząd ustalił, ze aby budzety były zrównowazone, to
    powinno sie mieszkać tam gdzie sie pracuje.
    Jak pokazało zycie, jest to mocno naciagane założenie.

    > No to Ci się ewidentnie gmina z województwem pomyliła.

    Nie, ale po co wymieniac poszczególne szczeble. Ale skoro tylko to masz do
    zarzucenia powyzszemu argumentowi to nie ma sprawy.
    Argument pozostaje ten sam, tylko podmiot sie zmienia.

  • 82. Data: 2014-03-23 23:55:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik twardziejszy m...@o...o2.o2.o2.pl ...

    > Tak,
    > To też już dawno się skończyło - podbijanie dowodu za flachę, bez
    > oglądania auta. Bardziej w drugą stronę teraz działa: za flachę, u
    > znajomego można wytrząść amortyzatory, sprawdzić hamulce itd. np. żeby
    > sprawdzić auto przed dłuższą trasą.

    Nie skonczyło się.
    Ale nie wiem w jakim stanie trzeba mieć auto, zeby nie przeszło przeglądu.
    Zdarzyło mi sie raz odrzucenie, bo byl jakis problem z hamulcami (brały
    nierówno).
    Poza tym nigdy niczego mi nie zakwestionowa a byłem z autami: w wieku do 20
    lat włącznie.

  • 83. Data: 2014-03-24 00:03:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Mar 2014 20:30:27 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Byłem przezorny i kupiłem przedłużoną gwarancję do 5 lat. ;-)

    A liste wylaczen przestudiowales ? :-P

    Wiele taka gwarancja kosztuje ? Z przegladami to pewnie wiecej niz
    12-latek w stanie prawie agonalnym :-)

    J.

  • 84. Data: 2014-03-24 08:43:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Mar 2014 08:08:38 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Do kompletu brakuje że było by dla Ciebie zaszczytem
    > poświecić życie za prezydenta, premiera, sejm i senat.

    Nawet gdyby te instytucje miały po 7 żyć i tak by nie przejedli kasy
    płynącej przez kraj, bo najwięcej i tak przejadają zwykli ludzie. Także
    powiem krótko i zwięźle -- NIE PIERDOL. Ja chcę być i jestem lojalny wobec
    innych ludzi żyjących w tym kraju i tegoż samego oczekuję od nich w
    stosunku do mnie. Tylko tyle i aż tyle. A jak się kombinatorom nie podoba
    system w tym kraju, myślą że są ciemiężeni, to niech sobie jadą na Białoruś
    (tam fajki, alkohol i paliwo tanie jak barszcz) a nie kombinują jak koń pod
    górę i to moim kosztem, między innymi.

    --
    Pozdor Myjk

  • 85. Data: 2014-03-24 09:13:06
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-03-23 21:51, Cavallino pisze:

    > Szkoda, że na ulicach jasno widać, że działa to w najlepsze.

    po czym to poznajesz?

    Łukasz

  • 86. Data: 2014-03-24 09:35:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > A teraz rzad podwyzszył podatek na alkohol i wpływy z tego podatku tez
    > wzrastają...

    Bo produkcja wzrosla o 50% tuz przed wprowadzeniem akcyzy, zabaczymy jak
    bedzie za chwile :)

  • 87. Data: 2014-03-24 11:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@n...pl ...

    > Bo produkcja wzrosla o 50% tuz przed wprowadzeniem akcyzy, zabaczymy jak
    > bedzie za chwile :)

    Może być i tak. :)

  • 88. Data: 2014-03-24 16:55:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > EU, granice otwarte a Ty się w gmienie zamykasz.
    > Otwórz oczy na nowe postawy zyciowe!
    > Ma sie nam zyc wygodnie a nie w zgodzie z interesami poszczególnych gmin.

    Podział terytorialny w kraju i samorządowość gminy nie jest przypadkiem w
    konstytucji?
    Bo Ty chciałbyś to zmienić.

    Wygodnie się żyje w mieście, to w nim żyj, a nie wyprowadzasz się na wieś i
    żądasz od miasta utrzymywania Ciebie.
    Trzeba ponosić konsekwencje WŁASNYCH wyborów.

    > Ale z tego co piszesz, rząd ustalił, ze aby budzety były zrównowazone, to
    > powinno sie mieszkać tam gdzie sie pracuje.

    Nie.
    Natomiast ustalił wobec kogo gmina na obowiązki.
    I ma je wobec SWOICH mieszkańców.

    > Nie, ale po co wymieniac poszczególne szczeble.

    No właśnie to nie są poszczególne szczeble, gmina nie jest zarządzanym przez
    rząd kawałkiem państwa, tylko odrębnym od niego tworem.

  • 89. Data: 2014-03-24 16:56:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik twardziejszy m...@o...o2.o2.o2.pl ...

    > Nie skonczyło się.
    > Ale nie wiem w jakim stanie trzeba mieć auto, zeby nie przeszło przeglądu.

    Różnie bywa.
    Ostatnio nie chcieli mi podbić dowodu z okazji niepodłączonej poduszki w
    fotelu, kiedyś czepiali się braku tylnych zagłówków w Lancii z 1988 roku.
    Pewnie dlatego, że ja z flaszką nie jeżdżę na przegląd.

  • 90. Data: 2014-03-24 16:57:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > A liste wylaczen przestudiowales ? :-P

    Tak, nie jest źle.

    > Wiele taka gwarancja kosztuje ?

    Od 1 zł do 500 w przypadku marki Dacia.

    > Z przegladami to pewnie wiecej

    Przegląd (robocizna) jakieś 200-300 zł rocznie.

    Nadal uważam, że jak kogoś nie stać na utrzymanie auta, to nie powinien go
    mieć.