    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Date: Sun, 23 Mar 2014 22:55:22 +0000 (UTC)
    <lgh696$t1p$1@node2.news.atman.pl> <1rs8f9a7703x$.dlg@myjk.org>
    <lgh9qm$spn$1@wieslauf.sub.de> <16kb19w75psu6$.dlg@myjk.org>
    <lghgni$81c$1@node2.news.atman.pl> <g...@m...org>
    <lgjad1$rr9$1@dont-email.me> <lgjako$uj4$1@node2.news.atman.pl>
    <532e0c40$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lgm1je$h4h$1@node2.news.atman.pl>
    <zjmy9vx8a0eq.16lqd31c6a82r$.dlg@40tude.net>
    <lgmdke$tdi$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgmvst$fuq$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lgni82$32q$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W swojej gminie, więc niech od niej czegoś żądają.

    EU, granice otwarte a Ty się w gmienie zamykasz.
    Otwórz oczy na nowe postawy zyciowe!
    Ma sie nam zyc wygodnie a nie w zgodzie z interesami poszczególnych gmin.

    > Rząd im nie wybierał miejsca zamieszkania.

    Ale z tego co piszesz, rząd ustalił, ze aby budzety były zrównowazone, to
    powinno sie mieszkać tam gdzie sie pracuje.
    Jak pokazało zycie, jest to mocno naciagane założenie.

    > No to Ci się ewidentnie gmina z województwem pomyliła.

    Nie, ale po co wymieniac poszczególne szczeble. Ale skoro tylko to masz do
    zarzucenia powyzszemu argumentowi to nie ma sprawy.
    Argument pozostaje ten sam, tylko podmiot sie zmienia.