  • 71. Data: 2014-03-23 20:29:23
    Temat: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2F98C90A258Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Z ciekawości - po czym wnosisz?

    Czterech śladach, smrodzie palonego oleju itd itp
    Już chyba to kiedyś przerabialiśmy zresztą.

  • 72. Data: 2014-03-23 20:29:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Jezdzic nie umiesz, czy ceed taki kiepski ?
    > Maglownica powinna 15 lat wytrzymac, a nie 5 :-)

    Tak było kiedyś, teraz wytrzymują 5.
    Celowo zapewne.

  • 73. Data: 2014-03-23 20:30:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Oj naiwny, naiwny, naiwny.
    > Bylo przed zakupem zadzwonic do ASO, spytac ile kosztuje modul
    > centralnego zamka :-P

    Byłem przezorny i kupiłem przedłużoną gwarancję do 5 lat. ;-)

  • 74. Data: 2014-03-23 20:35:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "twardziejszy" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .pl...

    > Dawno na dwór nie wychodziłeś, co?
    > Nie założenia, nie chore, tylko rzeczywistość którą masz dookoła.

    Nie mam takiej rzeczywistości dookoła.

    > Nie ma już wsi. Albo jest ich już coraz mniej
    > ...takich wsi wsi - z gęśmi biegającymi po drodze, "swojskim" zapaszkiem
    > wszechobecnych kurników, krowami, świniami itd. Razem ze starszymi
    > pokoleniami znikają ostatnie kurniki, obory i cała reszta, tego co Ty
    > rozumiesz pod pojęciem "wieś", bo najczęściej nie ma następców chętnych do
    > kontynuacji rodzinnego interesu. Stare domy zastępują szpalery nowych
    > szeregówek od deweloperów.

    I pewnie kupują je ludzie, którzy muszą dojeżdżać do miasta 15 letnimi
    autami za kilkaset zł, bo na inne ich nie stać?
    No to takich przypadków też nie znam.

  • 75. Data: 2014-03-23 20:45:16
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 23.03.2014 20:35, Cavallino pisze:

    > I pewnie kupują je ludzie, którzy muszą dojeżdżać do miasta 15 letnimi
    > autami za kilkaset zł, bo na inne ich nie stać?
    > No to takich przypadków też nie znam.

    Dobra, zgubiłem się, nie wiem o co chodzi.

    Każdy ma mieć nowy samochód?

  • 76. Data: 2014-03-23 20:48:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "twardziejszy" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Dobra, zgubiłem się, nie wiem o co chodzi.

    O uzasadnienie dlaczego koniecznie należy pozwalać ludziom posiadać i używać
    15 letnie złomy w stanie agonalnym.
    Pretekstem był dojazd ze wsi do miasta do pracy za 1000 zł, który
    cywilizowanym środkiem transportu byłby za drogi.
    A Ty jako przykład tych ludzi podajesz właścicieli nowych szeregówek od
    deweloperów.....

    > Każdy ma mieć nowy samochód?

    A dlaczego nowy?
    Wystarczy żeby był zdatny do jazdy, czyli taki który przeszedłby przegląd
    również w Niemczech, a nie tylko u nas za łapówę bez oglądania dowodu.

  • 77. Data: 2014-03-23 21:16:35
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 23.03.2014 20:48, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "twardziejszy" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:532f3944$0$2368$6...@n...neostrada
    .pl...

> [...]
    > cywilizowanym środkiem transportu byłby za drogi.
    > A Ty jako przykład tych ludzi podajesz właścicieli nowych szeregówek od
    Nie,
    Nie wiem kto jeździ "15 letnimi złomami". Odnosiłem się do:
    "Z założenia na wsi mieszkają osoby parające się rolnictwem na tej samej
    wsi."
    i tłumaczę Ci że to już od dawna nieprawda.

    > A dlaczego nowy?
    > Wystarczy żeby był zdatny do jazdy, czyli taki który przeszedłby
    > przegląd również w Niemczech, a nie tylko u nas za łapówę bez oglądania
    > dowodu.

    Tak,
    To też już dawno się skończyło - podbijanie dowodu za flachę, bez
    oglądania auta. Bardziej w drugą stronę teraz działa: za flachę, u
    znajomego można wytrząść amortyzatory, sprawdzić hamulce itd. np. żeby
    sprawdzić auto przed dłuższą trasą.

  • 78. Data: 2014-03-23 21:51:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "twardziejszy" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > wsi."
    > i tłumaczę Ci że to już od dawna nieprawda.

    Ale nie odnosiłeś się do grupy ludzi o których mowa, tylko do zdania
    wyrwanego z kontekstu.
    Czyli odniesienie bez sensu, bo nie o takich wsiach jak piszesz była mowa,
    tylko o takich sensu stricte.

    > Tak,
    > To też już dawno się skończyło - podbijanie dowodu za flachę, bez
    > oglądania auta.

    Szkoda, że na ulicach jasno widać, że działa to w najlepsze.

  • 79. Data: 2014-03-23 22:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nic, pod warunkiem, że chcą SAMI za to płacić, a nie żądać, abym to ja
    > finansował ich potrzeby.

    Alez płacą. W podatkach.

    > A dlaczego złego?

    Ano dlatego, ze ludzie jakoś nie chcą sie dostosować do tego, jak sobie
    rząd podzielił pieniadze. Swinie!

    > Twoje potrzeby ma zaspokajać gmina w której mieszkasz.

    A ja myslałem ze Panstwo, ktorego gmina jest tylko przedłuzeniem.

  • 80. Data: 2014-03-23 22:04:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Alez płacą. W podatkach.

    W swojej gminie, więc niech od niej czegoś żądają.

    > Ano dlatego, ze ludzie jakoś nie chcą sie dostosować do tego, jak sobie
    > rząd podzielił pieniadze.

    Rząd im nie wybierał miejsca zamieszkania.

    > A ja myslałem ze Panstwo, ktorego gmina jest tylko przedłuzeniem.

    No to Ci się ewidentnie gmina z województwem pomyliła.