  • 91. Data: 2014-03-24 16:58:13
    Temat: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lgopei$iod$...@d...me...

    > po czym to poznajesz?

    Było w tym wątku.

  • 92. Data: 2014-03-24 20:25:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
    Fri, 21 Mar 2014 08:08:38 -0700 (PDT), k...@g...com

    >Nawet gdyby te instytucje miały po 7 żyć i tak by nie przejedli kasy
    >płynącej przez kraj, bo najwięcej i tak przejadają zwykli ludzie.
    >Także

    Ja bym taki pewny nie byl, wladza nei zna umiaru ...

    >powiem krótko i zwięźle -- NIE PIERDOL. Ja chcę być i jestem lojalny
    >wobec
    >innych ludzi żyjących w tym kraju i tegoż samego oczekuję od nich w
    >stosunku do mnie. Tylko tyle i aż tyle. A jak się kombinatorom nie
    >podoba
    >system w tym kraju, myślą że są ciemiężeni, to niech sobie jadą na
    >Białoruś
    >(tam fajki, alkohol i paliwo tanie jak barszcz) a nie kombinują jak
    >koń pod
    >górę i to moim kosztem, między innymi.

    Zaraz zaraz - jesli mowa o fajkach i papierosach, to chyba sam chcesz
    zyc kosztem innych.
    Chyba ze wypijasz swoja statyczna srednia razem z rodzina, no i
    przepalasz :-)

    J.

  • 93. Data: 2014-03-24 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Różnie bywa.
    > Ostatnio nie chcieli mi podbić dowodu z okazji niepodłączonej poduszki
    > w fotelu, kiedyś czepiali się braku tylnych zagłówków w Lan

    Ja tez nie.
    Ale ostatnio dowiedzialem sie, ze na niektorych stacjach za przyjazd na
    przegląd jest flaszka od stacji.
    Co prawda płynu do spryskiwaczy ale zawsze :)

  • 94. Data: 2014-03-25 06:38:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > A dlaczego nowy?
    > Wystarczy żeby był zdatny do jazdy, czyli taki który przeszedłby
    > przegląd również w Niemczech, a nie tylko u nas za łapówę bez
    > oglądania dowodu.

    jebnij sie ty w głowę mocno...

    stare graty kupują też ludzie w miastach bo neistety w większości dojazd z
    bardziej oddalonych osiedli do centrum czy do pracy zajmuje sporo wiećej
    czasu maskomem niż autem, ponadto nawet najgorsze auto chroni przed deszczem
    na przystanku, smrodem w maskomie, oraz staniem przez 40 minut jazdy.

  • 95. Data: 2014-03-25 06:39:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Szkoda, że na ulicach jasno widać, że działa to w najlepsze.

    nie wiem gdzie ty mieszkasz ale i mnei jakość stad starych gratów nei widać
    na ulicach.

  • 96. Data: 2014-03-26 13:44:56
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 23.03.2014 o 11:39 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > A potem bunt, jak miasto w którym NIE PŁACI się podatków niezbyt ochoczo
    > chce dopłacać mieszkańcom okolicznych wiosek, do przedszkoli, gimnazjów
    > i innych typowych dla MIASTA form.

    "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności
    nieznane w żadnym innym ustroju."
    Bo gdyby każdy płacił za siebie to by było za prosto.

    --
    SW3
    ----

  • 97. Data: 2014-03-26 17:25:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości grup

    > "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności
    > nieznane w żadnym innym ustroju."
    > Bo gdyby każdy płacił za siebie to by było za prosto.

    Tu się akurat zgadzam, ale w tym kraju to nierealne.
    Tu się wybiera tych, co najbardziej kłamią i nie stanowią zagrożenia dla
    lumperii żyjącej wyłącznie na koszt państwa.

  • 98. Data: 2014-04-28 23:02:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.03.2014 08:13, Cavallino pisze:
    /..../

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Gdyby ludzie remontowali stare trupy ZANIM zaczną nimi jeździć, to nie
    > miałbym zastrzeżeń.
    > Mam, dlatego że tego nie robią.
    > Nie akceptuję przerzucania czyichś kosztów na mnie.

    Przerzucania kosztów jeżdżenia nowymi akceptujesz.

  • 99. Data: 2014-04-28 23:04:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.03.2014 11:28, J.F. pisze:
    /.../
    > Wszedzie ?
    > Zaloze sie ze w calym kraju mieszczuchy zauwazyly ze w sasiedniej wsi
    > mieszka sie taniej (i lepiej ?), a i te wiesniaki zauwazyly ze w
    > miescie duzo pracy.

    A na swoim blogu Orliński zaleca delikatnie represje, żeby oduczyć
    motłochu takich fanaberii.

  • 100. Data: 2014-04-29 06:48:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > W dniu 23.03.2014 08:13, Cavallino pisze:
    > /..../

    > Przerzucania kosztów jeżdżenia nowymi akceptujesz.

    Ale to moje koszty, a nie czyjeś.