-
1. Data: 2011-02-08 14:30:12
Temat: Ocena motocykla Hornet 900
Od: "Rudy" <r...@i...pl>
Witam,
Kolega chce kupić Horneta.
Co sądzicie o tej maszynie.
http://img811.imageshack.us/g/1444364650.jpg/
Z góry dzięki za każdą sugestie.
--
Pozdrawiam,
SZYMON WIĘCEK
-
2. Data: 2011-02-08 16:44:38
Temat: Re: Ocena motocykla Hornet 900
Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
W dniu 2011-02-08 15:30, Rudy pisze:
> Z gkry dzięki za ka?dą sugestie.
Wnioskuję, że sprzęt pochodzi z Włoch. To dobrze bo nie jest
pordzewiały. Choć ktoś starał się żeby wyglądał dobrze - jest zalany
plakiem miejscami aż do bólu i białych plam. Handlarzowi nie chce się
ścierać plaka po nałożeniu... Z drugiej strony fotki szczegółów dają
pogląd, że jednak ktoś o niego dbał. Nie jest splewiony.
Czy był malowany i przewrócony ? Możliwe, bo jest przytarty bardzo
delikatnie zadupek, idealnie w tym miejscu w którym zwykł się właśnie w
takim niewielkim stopniu przycierać podczas szlifa. Dekiel i osłonę
tłumika czy tłumik można wymienić. Bardzo, bardzo mało prawdopodobne
jest takie przytarcie zadupka i nie ruszenie przy tym osłony tłumika. O
oryginalne ciężarki kierownicy (których tutaj nie ma) nie jest już tak
łatwo, nie pasują od RR ani od innego Horneta. Albo ASO albo używane
części a takich jest do Hornetów 900 mało. Zwróć uwagę na zbiornik,
który wystaje poza obręb osłony alternatora i podczas wywrotki jego bok
zostaje wgnieciony:
http://moto.allegro.pl/honda-cb900-cb-900-hornet-bak
-zbiornik-paliwa-i1451079449.html
W zależności od szlifa dostają też z reguły chromowana osłona reflektora
i obudowa zegarów. Ślady powinny zostać na tylnym kierunku bo stopka i
klamka sprzęgła mogły zostać zmienione. Piszę Ci na co zwrócić uwagę
przy oględzinach sprzęta !
Nie podałeś szczegółów, ale jeśli ktoś Ci twierdzi, że moto ma np. 15
tyś. przebiegu to odpada. Napęd zmieniany. Przyjrzyj się dokładnie
pokrywie klawiatury powinien z niej sterczeć fabryczny pożółkły
półprzezroczysty silikon - wygląda to tak jakby, ktoś niefachowo
uszczelniał pokrywę. Tak ma być, tak sprzęty opuszczały fabrykę. Jeśli
tego silikonu nie ma to jest duża szansa, że sprzęt przekroczył 24 tyś.
i jest już po regulacji zaworów.
Czepiam się bo o to chyba Ci chodziło przed zakupem. Ale ogólnie moto na
tle polskiego handlarskiego ogółu można zakwalifikować na w miarę świeże
i warte zainteresowania za rozsądną cenę.
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
.:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
.:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
g
-
3. Data: 2011-02-09 08:10:29
Temat: Re: Ocena motocykla Hornet 900
Od: "Rudy" <r...@i...pl>
Witam
> O oryginalne ciężarki kierownicy (których tutaj nie ma) nie jest już tak
> łatwo, nie pasują od RR ani od innego Horneta. Albo ASO albo używane
> części a takich jest do Hornetów 900 mało. >
Kierownica jest tuningowa, szeroka i ciezarki nie potrzebne, Choc faktycznie
może zmieniona po szlifie.
> Nie podałeś szczegółów, ale jeśli ktoś Ci twierdzi, że moto ma np. 15 tyś.
> przebiegu to odpada.
Rok 2003, przebieg 24 000 km, cene 11900 zl
> Czepiam się bo o to chyba Ci chodziło przed zakupem. Ale ogólnie moto na
> tle polskiego handlarskiego ogółu można zakwalifikować na w miarę świeże i
> warte zainteresowania za rozsądną cenę.
>
tak chodzilo mi o to zeby wiedziec na co zwrocic uwage przed zakupem. Czy
wiecej szczegolow tym lepiej zbic cene i wymusic na gosciu zeby powiedzial
prawdziwa historie moto
Pozdrawiam
Więcek Szymon
SV 650 N `01