eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOcena motocykla Hornet 900Re: Ocena motocykla Hornet 900
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "[]v[]artec" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ocena motocykla Hornet 900
    Date: Tue, 08 Feb 2011 17:44:38 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 44
    Message-ID: <iirrrp$hff$1@news.dialog.net.pl>
    References: <iirk28$v1a$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-61-95.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1297183417 17903 78.8.61.95 (8 Feb 2011 16:43:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 16:43:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iirk28$v1a$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:635286
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-08 15:30, Rudy pisze:
    > Z gkry dzięki za ka?dą sugestie.

    Wnioskuję, że sprzęt pochodzi z Włoch. To dobrze bo nie jest
    pordzewiały. Choć ktoś starał się żeby wyglądał dobrze - jest zalany
    plakiem miejscami aż do bólu i białych plam. Handlarzowi nie chce się
    ścierać plaka po nałożeniu... Z drugiej strony fotki szczegółów dają
    pogląd, że jednak ktoś o niego dbał. Nie jest splewiony.

    Czy był malowany i przewrócony ? Możliwe, bo jest przytarty bardzo
    delikatnie zadupek, idealnie w tym miejscu w którym zwykł się właśnie w
    takim niewielkim stopniu przycierać podczas szlifa. Dekiel i osłonę
    tłumika czy tłumik można wymienić. Bardzo, bardzo mało prawdopodobne
    jest takie przytarcie zadupka i nie ruszenie przy tym osłony tłumika. O
    oryginalne ciężarki kierownicy (których tutaj nie ma) nie jest już tak
    łatwo, nie pasują od RR ani od innego Horneta. Albo ASO albo używane
    części a takich jest do Hornetów 900 mało. Zwróć uwagę na zbiornik,
    który wystaje poza obręb osłony alternatora i podczas wywrotki jego bok
    zostaje wgnieciony:

    http://moto.allegro.pl/honda-cb900-cb-900-hornet-bak
    -zbiornik-paliwa-i1451079449.html

    W zależności od szlifa dostają też z reguły chromowana osłona reflektora
    i obudowa zegarów. Ślady powinny zostać na tylnym kierunku bo stopka i
    klamka sprzęgła mogły zostać zmienione. Piszę Ci na co zwrócić uwagę
    przy oględzinach sprzęta !

    Nie podałeś szczegółów, ale jeśli ktoś Ci twierdzi, że moto ma np. 15
    tyś. przebiegu to odpada. Napęd zmieniany. Przyjrzyj się dokładnie
    pokrywie klawiatury powinien z niej sterczeć fabryczny pożółkły
    półprzezroczysty silikon - wygląda to tak jakby, ktoś niefachowo
    uszczelniał pokrywę. Tak ma być, tak sprzęty opuszczały fabrykę. Jeśli
    tego silikonu nie ma to jest duża szansa, że sprzęt przekroczył 24 tyś.
    i jest już po regulacji zaworów.

    Czepiam się bo o to chyba Ci chodziło przed zakupem. Ale ogólnie moto na
    tle polskiego handlarskiego ogółu można zakwalifikować na w miarę świeże
    i warte zainteresowania za rozsądną cenę.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
    .:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
    .:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jp
    g

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.02.11 08:10 Rudy

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: