  • 1. Data: 2010-01-11 21:42:04
    Temat: drukarka wifi
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Co to właściwie daje gdy drukarka jest wifi, oprócz sposobu podłączania
    do sieci?
    Znajomy chcę sobie kupić drukarkę do małej sieci domowej na 4 komputery,
    żeby z każdego dało się drukować niezależnie. Potrzebuje wifi, czy
    wystarczy mu zwykła drukarka sieciowa?

  • 2. Data: 2010-01-12 08:55:01
    Temat: Re: drukarka wifi
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Smutny Indyk" <t...@s...me> napisał w wiadomości
> [...]
    > z każdego dało się drukować niezależnie. Potrzebuje wifi, czy wystarczy mu

    daje wygode instalacji - brak kabli.

  • 3. Data: 2010-01-12 10:52:58
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    drukarka i tak musi laczyc sie z ruterem jesli chcesz uniknac
    nieszyfrowanego trybu ad-hoc. wtedy - nawet jesli masz ruder wifi i
    wszystkie komputery powietrzem - to mozesz drukarke podlaczyc kablem.

    ja zupelnie pozbylem sie kabli - i jestem szczesliwszy :)

  • 4. Data: 2010-01-12 10:57:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-01-12 11:52, dos4fl pisze:
    > ja zupelnie pozbylem sie kabli - i jestem szczesliwszy :)
    O! A jak rozwiązałeś sprawę zasilania? :->

    Maciek

  • 5. Data: 2010-01-12 15:24:13
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > O! A jak rozwiązałeś sprawę zasilania? :->
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    accu ?
    lub panele słoneczne-
    mozliwosci jest wiele

  • 6. Data: 2010-01-12 22:20:27
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    > O! A jak rozwiązałeś sprawę zasilania? :->
    no wlasnie to mnie boli. kto wymysli bezprzewodowe zasilanie?

  • 7. Data: 2010-01-12 22:46:27
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-01-2010 o 23:20:27 dos4fl <d...@o...pl> napisał(a):

    > no wlasnie to mnie boli. kto wymysli bezprzewodowe zasilanie?

    Wymyślili. Energię pobiera właśnie z WiFi :P
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17028

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-01-13 01:04:55
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-11 22:42, Smutny Indyk pisze:
    > Co to właściwie daje gdy drukarka jest wifi, oprócz sposobu podłączania
    > do sieci?

    Daje spowolnienie drukowania pewnych wydruków.

    miab

  • 9. Data: 2010-01-29 10:11:40
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    dos4fl pisze:
    > no wlasnie to mnie boli. kto wymysli bezprzewodowe zasilanie?

    A potem ludzie zaczną narzekać na same drukarki i zastanawiać
    się, kto wymyśli drukarkę bez drukarki, żeby kartki zadruko-
    wywały się same w powietrzu.

    Proszę, nie przesadzajcie z tym jak to kable przeszkadzają :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2010-01-29 12:51:07
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Radosław Sokół napisał:

    > Proszę, nie przesadzajcie z tym jak to kable przeszkadzają :)

    czasem przszkadzaja. jednak gniazdek el. jest czesto wiecej niz
    sieciowych...