  • 1. Data: 2010-01-11 22:18:37
    Temat: Jaka drukarka atramentowa do wizytówek
    Od: amfi <a...@p...nospam.fm>

    Witam

    Poszukuję drukarki atramentowej do drukowania na papierze wizytówkowym
    (gramatura do 270g/m2, papier z fakturą, drukowanie wizytówek, zaproszeń
    itp.). Ilość wydruków: max 1000 stron/miesiąc. Zakres cenowy: max 1500 zł.
    Co możecie polecić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-11 22:22:54
    Temat: Re: Jaka drukarka atramentowa do wizytówek
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-01-11 23:18, amfi pisze:
> [...]
    > itp.). Ilość wydruków: max 1000 stron/miesiąc. Zakres cenowy: max 1500 zł.
    A to wizytówki się na atramentówce drukuje? Nie rozmywają się, brudząc
    wszystko w około, gdy zobaczą wilgoć?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-01-11 22:50:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    BartekK pisze:

    > A to wizytówki się na atramentówce drukuje? Nie rozmywają się, brudząc
    > wszystko w około, gdy zobaczą wilgoć?

    Z mojego Lexmarka nie rozmywają się.
    To być może zależy od tego jaki atrament jest w pojemniku. Jak sam wlejesz
    to może się rozmazywać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-01-11 22:57:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 11-01-2010 o 23:22:54 BartekK <s...@n...org> napisał(a):

    > A to wizytówki się na atramentówce drukuje? Nie rozmywają się, brudząc
    > wszystko w około, gdy zobaczą wilgoć?

    Przypadkowo widziałem mini prezentacje atramentówki Epsona. Teraz robią
    takie atramenty że mokrym palcem przejechałem po świeżutkim wydruku na
    papierze foto nic.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-01-12 07:21:34
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-11 23:18, amfi pisze:

    > Co możecie polecić?

    Trudno cokolwiek polecić. Atramentówki do drukowania na papierze z
    fakturą nadają się tak sobie. Jeśli chcesz drukować wizytówki usługowo
    (a zakładany przebieg 1000 stron = 10000 wizytówek miesięcznie na to
    wskazuje) to szczerze odradzam.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2010-01-12 14:27:35
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl>

> [...]
    > itp.). Ilość wydruków: max 1000 stron/miesiąc. Zakres cenowy: max 1500 zł.

    Witaj, wiele dobrego od zawodowca, inżyniera pre-press
    słyszałem o tej drukarce, przepraszam, sam niewiele wiem...

    http://content.epson.pl/product/printer/epson_b-300/
    index.htm

    Pozdrawiam - Piotr Sadrakuła

  • 7. Data: 2010-01-13 06:50:01
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 11 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 23:57 *Piotr M* napisał(a):

    > Teraz robią takie atramenty że mokrym palcem przejechałem po świeżutkim
    > wydruku na papierze foto nic.

    True, mam takie cos w domu. Epson SX405

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 8. Data: 2010-01-13 22:34:26
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-01-12 08:21, Mich@l pisze:

    > Trudno cokolwiek polecić. Atramentówki do drukowania na papierze z
    > fakturą nadają się tak sobie. Jeśli chcesz drukować wizytówki usługowo
    > (a zakładany przebieg 1000 stron = 10000 wizytówek miesięcznie na to

    Akurat do drukowania na papierze z fakturą najlepiej nadają się
    atramentówki. Kwestia trwałości i wodoodporności to już inna sprawa.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 9. Data: 2010-01-14 12:26:30
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-01-13 23:34, RudeBoy pisze:

    > Akurat do drukowania na papierze z fakturą najlepiej nadają się
    > atramentówki. Kwestia trwałości i wodoodporności to już inna sprawa.

    Ale w przypadku wizytówek poniekąd kluczowa, przyznasz chyba?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl