-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Objeżdżanie trójkołowca ZT-95 ...
Date: Mon, 13 Jan 2020 21:53:52 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 41
Message-ID: <qvild7$pfq$1@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1578948840 26106 78.10.177.126 (13 Jan 2020 20:54:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jan 2020 20:54:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
X-Mozilla-News-Host: news://news.icm.edu.pl:119
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669953
[ ukryj nagłówki ]Hej,
Kontynuując swoje przygody z elektrykami udałem się wczoraj objechać
trójkołowca. Chodzi konkretnie o ZT-95
Refleksja jest taka, że mimo:
- zamykanych na kluczyk drzwi
- zamontowanego ogrzewania i chłodzenia
- kamery cofania
- radia z mp3
- całkiem żwawego zbierania się jak na deklarowaną moc
- rejestracji jako motorower, czyli możliwości prowadzenia przez
niektórych bez prawa jazdy
... jest on tylko cieniem Twizy.
Przede wszystkim ze względu na zainstaowane akumulatory ołowiowe ma mały
zasięg. Teoretyczny 70km, w praktyce wychodzi 30...40km w ciepłe dni a
wczoraj ... ponoć 20km. I to przy max 45km/h wobec 85 w TWizy. Można
zamontować baterie litowe, ale ... ktoś tak zrobił uzyskując taki efekt,
że sterownik pojazdu rozładowuje baterię do połowy i odmawia dalszej
współpracy. Jest to trochę pochodna tego, że ... ten sterownik nie
pokazuje zasięgu tylko stan akumulatora. Trzeba sobie oszacować na
podstawie zmian napięcia na ile jeszcze baterii wystarczy. Twizym w
takich warunkach przejechałem 45km i gdybym nie cisnął na koniec to
miałbym jeszcze 30km. Pewnie mógłbym jeszcze z 10km uzyskać jadąc
wolniej. Notabene ładuje mi się w 3,5h czyli też szybciej niż w ZT.
Drzwi zamykane na kluczyk lepiej zabezpieczają wnętrze pojazdu, ale ...
wymagają przestrzeni obok do otwarcia. Twizym staję i potrzebuję tylko
przestrzeni dla siebie bo same drzwi podnoszą się. Do tego drzwi ZT
utrudniają znacznie wchodzenie. W ogóle mniej przestrzeni z przodu jest.
Pytam gościa czy korzysta z ogrzewania. Odpowieda, że unika, czyli
praktycznie w ogóle z niego nie korzysta. No to ja też w Twizy nie
korzystam bo nie mam choć mógłbym sobie zainstalować . Ani w RS bym nie
korzystał mając krótką trasę bo nie zdążyłby się nagrzać.
Ale tak ogólnie ten ZT fajny jest.
Planuję jeszcze objechanie bardzo podobnego trójkołowca Frosta...
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.20 21:58 kk
- 13.01.20 22:01 z
- 13.01.20 23:20 r...@k...pl
- 13.01.20 23:44 collie
- 14.01.20 01:18 kk
- 14.01.20 09:30 z
- 14.01.20 18:36 kk
- 14.01.20 19:12 nadir
- 14.01.20 19:32 kk
- 14.01.20 19:38 z
- 14.01.20 19:42 kk
- 14.01.20 19:46 z
- 14.01.20 19:50 z
- 14.01.20 19:53 nadir
- 14.01.20 22:33 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=