  • 31. Data: 2014-10-26 23:37:38
    Temat: Re: Obiektyw szerokokątny do pomieszczeń itp
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-10-26 22:13, Marek pisze:

    > To Twoja aplikacja? Programujesz? :-)
    > Zerknij w propozycję trolling tone. Bardzo interesujący plugin. W/g
    > reklamówki (jeśli dobrze interpretuję) nie prostuje on "matematycznie"
    > na chama lecz bardziej "organicznie". W efekcie obraz jest dużo bardziej
    > naturalny przy krawędziach szczególnie. Chyba utrata na pikselach też
    > jest sporo mniejsza.

    Anglerfish na domyślnych ustawieniach robi właśnie niemal to samo co
    HEMI. Dodatkowo jest możliwość wyboru opcji takiego sposobu prostowania.
    Obecnie jestem na etapie dodawania kolejnych funkcji (m. in. projekcja
    Panini, której właściwością są proste linie zbiegające się w centrum
    kadru). Profil rybiego Samyanga 8mm też właściciwie już mam zrobiony,
    ale będzie dostępny w kolejnej wersji - na razie czasu trochę brakuje,
    więc czeka na dokończenie :)
    Andrzej
    www.radom.city

  • 32. Data: 2014-10-27 06:52:56
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 26. Oktober 2014 21:10:26 UTC+1 schrieb mt:

    > To są ogólne profile, które oczywiście przy "normalnej" fotografii
    > wystarczą, jak chce się mieć pewność, że się dokładnie skoryguje
    > dystorsję, do tego mieć np. raport z rektyfikacji zniekształceń, bo np.
    > zdjęcie wymaga kartometryczności, to rzeźbi się ręcznie (bądź aplikuje
    > wcześniej przygotowaną matrycę przeliczeń ze współrzędnymi
    > kartezjańskimi punktów zdjęcia przed i po korekcie).
    >
    > --
    > marcin

    http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?p
    roduct=193&platform=Windows

  • 33. Data: 2014-10-27 07:18:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > wcześniej przygotowaną matrycę przeliczeń ze współrzędnymi
    > kartezjańskimi punktów zdjęcia przed i po korekcie).

    pozwala na zrobienie siatki o rozdzielczosci ok 50*50 px.
    konia z rzedem temu , kto zrobi to recznie dokladniej.

  • 34. Data: 2014-10-27 10:21:48
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-10-26 o 23:37, ajt pisze:

> [...]
    > kadru). Profil rybiego Samyanga 8mm też właściciwie już mam zrobiony,
    > ale będzie dostępny w kolejnej wersji - na razie czasu trochę brakuje,

    Super! Jeśli usprawni Ci to pracę i np. potrzebujesz foty testowe
    szablonów, to daj znać. Być może skuszę się na 14tkę Samyanga - jeszcze
    nie wiem, waham się. Więc kolejny byłby możliwy do oprofilowania :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 35. Data: 2014-10-29 22:27:06
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-10-27 10:21, Marek pisze:

    > Super! Jeśli usprawni Ci to pracę i np. potrzebujesz foty testowe
    > szablonów, to daj znać. Być może skuszę się na 14tkę Samyanga - jeszcze
    > nie wiem, waham się. Więc kolejny byłby możliwy do oprofilowania :-)

    To jak już będziesz ją miał, zrób testowe zdjęcie i podeślij. Będzie
    jeden profil więcej :)
    Tymczasem wystawiłem kolejną wersję z profilem Samyanga 8mm.
    Andrzej
    www.anglerfish.ajotte.com