    Date: Sun, 26 Oct 2014 23:37:38 +0100
    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obiektyw szerokokątny do pomieszczeń itp

    W dniu 2014-10-26 22:13, Marek pisze:

    > To Twoja aplikacja? Programujesz? :-)
    > Zerknij w propozycję trolling tone. Bardzo interesujący plugin. W/g
    > reklamówki (jeśli dobrze interpretuję) nie prostuje on "matematycznie"
    > na chama lecz bardziej "organicznie". W efekcie obraz jest dużo bardziej
    > naturalny przy krawędziach szczególnie. Chyba utrata na pikselach też
    > jest sporo mniejsza.

    Anglerfish na domyślnych ustawieniach robi właśnie niemal to samo co
    HEMI. Dodatkowo jest możliwość wyboru opcji takiego sposobu prostowania.
    Obecnie jestem na etapie dodawania kolejnych funkcji (m. in. projekcja
    Panini, której właściwością są proste linie zbiegające się w centrum
    kadru). Profil rybiego Samyanga 8mm też właściciwie już mam zrobiony,
    ale będzie dostępny w kolejnej wersji - na razie czasu trochę brakuje,
    więc czeka na dokończenie :)
    Andrzej
    www.radom.city