  • 121. Data: 2013-01-21 00:13:09
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    Sunday, January 20, 2013, 11:45:34 PM, you wrote:

    > Ja się przy androidzie nie upieram i nie ograniczam.
    > Nie wystarczy.
    > 1. żaden nie ma dual sim, a to był warunek.

    Nigdy nie pojmę, po co dualsim ale ja expierdem nie jestem.

    > 2. nokia z definicji nie. Dlaczego? Kiedyś byłem fanem nokii, nie
    > widziałem nic poza nią, ale po tym jak mnie potraktowali w serwisie, gdy
    > kupiony za ciężkie pieniądze telefon szwankował, powiedziałem sobie
    > never again, nawet gdyby mi dawali za darmo;

    Ideolo dorabiasz.

    > 3. ifon: mówiłem o telefonie, a nie o gównie, którym nie można się
    > połączyć z niczym innym prócz rezerwatu spod znaku nadgryzionego jabłka.

    Przeginasz - tak samo są dostępne aplikacje poza AppStore jak na
    Androida poza Marketem.

    Skoro Android taki dobry, to dlaczego narzekasz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 122. Data: 2013-01-21 01:21:05
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Nigdy nie pojmę, po co dualsim ale ja expierdem nie jestem.

    Po to, żeby nie nosić ze sobą dwóch telefonów. Służbowego i prywatnego.
    O ile rozmowy przekierować można, to smsów nie, a nie mam zamiaru
    rezygnować z numeru telefonu, który mam od 1996 roku. Proste?

    > Ideolo dorabiasz.

    Niczego nie dorabiam, cieszę się, ze n. pada, jeśli traktowali tak mnie,
    to traktowali tak innych, niech zdychają. Mocne, ale doprowadzili mnie
    do tego, że lepiej o nokii mówił nie będę.
    Poza tym nie spełnia moich podstawowych wymagań zgodnie z pierwszą listą.

    > Przeginasz - tak samo są dostępne aplikacje poza AppStore jak na
    > Androida poza Marketem.

    Nie piszę o dostępności aplikacji, a o braku możliwości współpracy
    SPRZĘTU z innym sprzętem. Spróbuj po BT wysłać coś z aplla do innego
    systemu.

    > Skoro Android taki dobry, to dlaczego narzekasz?

    ?! Coś Ty sobie wymyślił, że narzekam na androida? Ja polemizuję z twoim
    twierdzeniem: "jak się nie chce współpracować z chmura, to sie nie
    kupuje telefonu z systemem, który z chmurą pracuje i jest to jego
    podstawowa cecha."

    Otóż kupuje się, nie trzeba z chmury korzystać i nie jest to podstawowa
    cecha telefonu z androidem.
    Pytanie dodatkowe było abyś podał ten "wystarczający wybór" prócz andka.
    Jakoś nie wyszło.
    Przem

  • 123. Data: 2013-01-21 01:40:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    Monday, January 21, 2013, 1:21:05 AM, you wrote:

    [...]

    Podsumowując - Twoja argumentacja sprowadza się do stwierdzenia
    "jestem praworęczny, lewa rękę sobie amputuję, bo mi niepotrzebna".

    Ja Twierdzę, że podstawową ZALETĄ smartfonów jest współpraca z chmurą
    i wszelkie korzysci z tego wynikające. Ty chętnie skorzystasz z
    informacji zebranych dzieki chmurze ale sam się do jej rozwoju nie
    masz zamiaru dokładać...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 124. Data: 2013-01-21 02:10:10
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > [..]
    >
    > Nie męcz się, on jest niereformowalny w swojej wizji bycia bogiem.

    Ale za to sobie na JoeMonster coś w (off)temacie znalazłem :))
    http://trole.joemonster.org/
    W szczególności (mnie najbardziej podpasowało)
    http://trole.joemonster.org/?troll=admin (trochę)
    http://trole.joemonster.org/?troll=ideolog (konserwatysta)
    http://trole.joemonster.org/?troll=niania (trochę)
    http://trole.joemonster.org/?troll=gestapowiec (bardziej na "elce" może)
    http://trole.joemonster.org/?troll=dziura-w-calym (to też na upartego bym
    dopasował)
    http://trole.joemonster.org/?troll=arystokrata
    Na siebie też trochę znalazłem :)

    Żeby RoMan był bez tych skaz, to byłby super-gościu.

  • 125. Data: 2013-01-21 10:19:30
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to witam w klubie. Mam 3 urządzenia z androidem, 2 niepodłączone do
    > żadnej chmury, trzeci używany jako źródło aplikacji, brak na nim
    > jakichkolwiek danych. Znaczy ściągam na nim aplikacje, testuję i w razie
    > co przenoszę na drugie urządzenie. Z definicji używam tylko darmowych
    > aplikacji, dane mojej kk nie kursują w powietrzu.

    Ja (niejako z definicji) nie używam żadnych aplikacji - czyli też darmowo
    :-).
    P.G.

  • 126. Data: 2013-01-21 15:56:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >Ja Twierdzę, że podstawową ZALETĄ smartfonów jest współpraca z chmurą
    >i wszelkie korzysci z tego wynikające.

    Dyskusyjne twierdzenie - zalezy na czym komu zalezy i jak sobie
    wyobraza korzystanie ze smartfona ..

    >Ty chętnie skorzystasz z
    >informacji zebranych dzieki chmurze ale sam się do jej rozwoju nie
    >masz zamiaru dokładać...

    Jesli masz na mysli udostepnienie googlowi moich znajomych, skrzynek
    email a nawet kont bankowych - to sie nie ma co dziwic ze nie mam
    zamiaru :-)

    Jesli masz na mysli klikanie w "lubie to" - ok, mozna, ja nie lubie

    Inne - w sposob jawny czemu nie ..

    J.

  • 127. Data: 2013-01-21 16:42:18
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Podsumowując - Twoja argumentacja sprowadza się do stwierdzenia
    > "jestem praworęczny, lewa rękę sobie amputuję, bo mi niepotrzebna".

    Jak zwykle nie zrozumiałeś.

    > Ja Twierdzę, że podstawową ZALETĄ smartfonów jest współpraca z chmurą
    > i wszelkie korzysci z tego wynikające.

    Nienienie, ty twierdzisz:
    "jak się nie chce współpracować z chmura, to sie nie
    kupuje telefonu z systemem, który z chmurą pracuje i jest to jego
    podstawowa cecha. Jest wystarczający wybór."
    Nie ma w tym nic o zaletach ani (wątpliwych) korzyściach.

    > Ty chętnie skorzystasz z
    > informacji zebranych dzieki chmurze ale sam się do jej rozwoju nie
    > masz zamiaru dokładać...

    Że niby z czego? Że chmura jakie mi informacje udostępnia?
    Z tego co widzę, to wyłącznie zbiera informacje, żeby mnie szpiegować,
    analizować moje dane pod kątem tego jaką reklamą mi przywalić itd, a
    wszystko pod pretekstem: robimy ci na rękę, a ty ją zabierasz.
    Jak już napisałem, o swoje dane zadbam sam, nikt mi w tym nie musi (na
    siłę) pomagać.
    Przem

  • 128. Data: 2013-01-21 17:00:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Dyskusyjne twierdzenie - zalezy na czym komu zalezy i jak sobie
    > wyobraza korzystanie ze smartfona ..

    Dokładnie tak. Nie po to kupowałem smartfona, żeby nie korzystac z
    możliwosci jakie daje.

    > Jesli masz na mysli udostepnienie googlowi moich znajomych,

    Jak ja mógłbym udostępniać Twoich znajomych? Chodzi Ci o listę moich
    kontaktów? Ty naprawdę uważasz, że ktokolwiek w Google jest
    zainteresowany listą moich kontaktów? Przeceniasz moją skromną osobę.

    > skrzynek email

    Oczywiście - całą moją pocztę przepuszczam przez gmaila - lepszego
    filtra antyspamowego nie znajdę. I jakoś nie zauważyłem, żeby
    kiedykolwiek coś przeciekło. A dzieki temu mam w wyszukiwarce Google
    Desktop w szybkich podpowiedziach również wyniki wyszukiwania z maili
    - nieocenione.

    > a nawet kont bankowych

    A tego nie rozumiem. Niby dlaczego miałbym dopuszczać Google do moich
    kont bankowych?

    > - to sie nie ma co dziwic ze nie mam zamiaru :-)

    Alez nie miej - to Twój wybór. Lewa ręka też mało użyteczna. A jak
    kupisz samochód z automatyczną skrzynią biegów, to i lewa nogę możesz
    sobie amputować. Po co ludzie mają widzieć nieprzydatne kończyny? ;P

    > Jesli masz na mysli klikanie w "lubie to" - ok, mozna, ja nie lubie

    Bez żartów - Facebook to nie Google.

    > Inne - w sposob jawny czemu nie ..

    Ja tam naprawdę mam niewiele do ukrycia i jakoś się nie boję, że
    chmura mielaca dane miliardów osób akurat zainteresuje sie moimi. A
    gdyby nawet - nie ma w nich nic, czego musiałbym się wstydzić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 129. Data: 2013-01-21 17:28:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Dokładnie tak. Nie po to kupowałem smartfona, żeby nie korzystac z
    >możliwosci jakie daje.

    Niestety, ale moje wyobrazenie o "mozliwosciach smartfona" zdaje sie
    byc zupelnie odwrotne niz wyobrazenie googla :-(

    >Jak ja mógłbym udostępniać Twoich znajomych? Chodzi Ci o listę moich
    >kontaktów? Ty naprawdę uważasz, że ktokolwiek w Google jest

    Przez kontakty do znajomych :-)

    >zainteresowany listą moich kontaktów? Przeceniasz moją skromną osobę.

    Ja mysle ze google jest zainteresowany wszystkimi

    >Oczywiście - całą moją pocztę przepuszczam przez gmaila - lepszego
    >filtra antyspamowego nie znajdę. I jakoś nie zauważyłem, żeby
    >kiedykolwiek coś przeciekło.

    A ja nie mam ochoty przepuszczac, wiec co - jestem aspoleczny typ ?

    >A dzieki temu mam w wyszukiwarce Google
    >Desktop w szybkich podpowiedziach również wyniki wyszukiwania z maili
    >- nieocenione.

    A mnie to jakos nie rajcuje.

    >A tego nie rozumiem. Niby dlaczego miałbym dopuszczać Google do moich
    >kont bankowych?

    A skad wiesz ze nie dopuszczasz ?

    Pamietasz ta afere z jakims programem rejestrujaco-szpiegujacym ?

    >Alez nie miej - to Twój wybór. Lewa ręka też mało użyteczna. A jak
    >kupisz samochód z automatyczną skrzynią biegów, to i lewa nogę możesz
    >sobie amputować. Po co ludzie mają widzieć nieprzydatne kończyny? ;P

    Na razie sie biedze jak kontakty z outlooka przeniesc na androida ..

    >Bez żartów - Facebook to nie Google.

    O w morde, faktycznie, nie ma FB ... to co to kurde za smartfon :-P

    >Ja tam naprawdę mam niewiele do ukrycia i jakoś się nie boję, że
    >chmura mielaca dane miliardów osób akurat zainteresuje sie moimi. A
    >gdyby nawet - nie ma w nich nic, czego musiałbym się wstydzić.

    niby nie ma, ale skoro miele, to widac maja jakis cel. A ze nie
    powiedzieli jaki, to ja sie wole wstrzymac :-)

    Poza tym teraz moze i sie nie masz czego wstydzic, a skad wiesz czy za
    50 lat nie beda wylapywali antykomuchow do 3 pokolenia ? :-)

    J.

  • 130. Data: 2013-01-21 18:21:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Niestety, ale moje wyobrazenie o "mozliwosciach smartfona" zdaje sie
    > byc zupelnie odwrotne niz wyobrazenie googla :-(

    Ba! A mi się coraz bardziej podoba. Poużywaj urządzenia mającego już
    Google Now http://pl.wikipedia.org/wiki/Google_Now

    > Przez kontakty do znajomych :-)
    > Ja mysle ze google jest zainteresowany wszystkimi

    Owszem - jako masą a nie jednostkami. Indywidualizacja danych
    konieczna dla swiadczenia usług jest dla Google spowalniaczem a nie
    istotą działania.
    Kazałem sobie wysyłać co miesiąc raporty o danych, jakie Google o mnie
    zgromadziło w ciągu miesiąca - nuuuuda!

    Konto
    Logowania na konto
    Lokalizacje
    Polska
    Przeglądarki
    Firefox
    Platformy
    Android
    Windows
    Zmiany uwierzytelniania
    Dodatkowe adresy e-mail
    Dodano 0, usunięto 0
    Hasła aplikacji
    Dodano 0
    Połączone witryny, aplikacje i usługi
    Dodano 3
    Panel GoogleUstawienia konta
    Polityka prywatności
    Gmail
    Wysłane e-maile
    265
    5%
    Do 67 kontaktów

    Odebrane e-maile
    552
    6%
    Od 100 kontaktów

    Najczęstsze kontakty

    (trzy adresy e-mail)

    Gmail - ustawienia
    Pomoc dotycząca prywatności i bezpieczeństwa
    Historia Online
    Wyszukiwania
    409
    24%

    Najczęstsze zapytania

    (trzy wyszukiwania)

    Typy wyszukiwania

    Sieć

    86%
    Obrazy

    9%

    Ustawienia Historii online
    Najczęstsze pytania
    Kalendarz Google
    Moje wydarzenia
    1 wydarzenie, 1 godzina
    Najczęściej spotykane osoby
    Brak spotkań.
    Akceptacja wydarzenia

    Tak: 1

    Może: 0

    Nie: 0

    Bez odpowiedzi: 0
    Ustawienia kalendarza
    Współrzędne Google
    Odwiedzone miejsca

    (trzy miejsca)

    Ostatnie podróże
    Nie znaleziono podróży.
    Jak spędzasz czas w tygodniu

    W pracy: 0 godz.

    W domu: 0 godz.

    Poza domem i pracą: 164 godz.
    Ustawienia prywatności
    YouTube
    Wyświetlone filmy
    191

    Wyszukiwania
    7

    > A ja nie mam ochoty przepuszczac, wiec co - jestem aspoleczny typ ?

    Alez nie musisz - to jest tylko kwesia wyboru.

    > A mnie to jakos nie rajcuje.

    Musisz mieć bardzo mało dziwnej korespondencji. Ja po tygoniu musze
    uzywac wyszukiwarki, zeby wiedzieć, o czym rozmawiam z klientem.

    > A skad wiesz ze nie dopuszczasz ?
    > Pamietasz ta afere z jakims programem rejestrujaco-szpiegujacym ?

    Świadomie wprowadzonym przez Google w celu zbierania danych
    dostępowych do kont klientów? Takiej afery nie pamiętam. A banki juz
    dawno dane dostępowe powyłączały z autouzupełniania :(

    > Na razie sie biedze jak kontakty z outlooka przeniesc na androida ..

    Przez plik .cvs

    > O w morde, faktycznie, nie ma FB ... to co to kurde za smartfon :-P

    Jest FB - jako zewnętrzna aplikacja. Nie jest skladnikiem systemu i
    nie operuje w chmurze Google.

    > niby nie ma, ale skoro miele, to widac maja jakis cel. A ze nie
    > powiedzieli jaki, to ja sie wole wstrzymac :-)

    Alez powiedzieli i to dawno temu:
    "skatalogowanie światowych zasobów informacji i uczynienie ich
    powszechnie dostępnymi i użytecznymi"
    Nie wierzę, że z tego nie korzystasz...

    > Poza tym teraz moze i sie nie masz czego wstydzic, a skad wiesz czy za
    > 50 lat nie beda wylapywali antykomuchow do 3 pokolenia ? :-)

    Ale ja w mailach się polityką nie zajmuję. To robię publicznie
    całkowicie ;P

    --
    Best regards,
    RoMan