    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Mon, 21 Jan 2013 18:21:06 +0100
    <kcvivr$kr8$1@news.task.gda.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <50f3cd77$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <1701561697$20130114103832@squadack.com>
    <50f3d89e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1121132401$20130114111321@squadack.com> <50f3e55f$1@news.home.net.pl>
    <8786797464$20130114130734@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <8788688188$20130114154928@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <4672381023$20130114174619@squadack.com> <kdgsv6$u3u$1@speranza.aioe.org>
    <9027672195$20130120152153@squadack.com> <kdh1la$b0b$1@speranza.aioe.org>
    <2073495415$20130120212500@squadack.com> <kdhsb4$gro$1@speranza.aioe.org>
    <8738446987$20130121001309@squadack.com> <kdi1th$sli$1@speranza.aioe.org>
    <4583318452$20130121014041@squadack.com>
    <50fd5737$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <4729239470$20130121170011@squadack.com>
    <50fd6cba$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>

    Hello J.F,

    > Niestety, ale moje wyobrazenie o "mozliwosciach smartfona" zdaje sie
    > byc zupelnie odwrotne niz wyobrazenie googla :-(

    Ba! A mi się coraz bardziej podoba. Poużywaj urządzenia mającego już
    Google Now http://pl.wikipedia.org/wiki/Google_Now

    > Przez kontakty do znajomych :-)
    > Ja mysle ze google jest zainteresowany wszystkimi

    Owszem - jako masą a nie jednostkami. Indywidualizacja danych
    konieczna dla swiadczenia usług jest dla Google spowalniaczem a nie
    istotą działania.
    Kazałem sobie wysyłać co miesiąc raporty o danych, jakie Google o mnie
    zgromadziło w ciągu miesiąca - nuuuuda!

    Konto
    Logowania na konto
    Lokalizacje
    Polska
    Przeglądarki
    Firefox
    Platformy
    Android
    Windows
    Zmiany uwierzytelniania
    Dodatkowe adresy e-mail
    Dodano 0, usunięto 0
    Hasła aplikacji
    Dodano 0
    Połączone witryny, aplikacje i usługi
    Dodano 3
    Panel GoogleUstawienia konta
    Polityka prywatności
    Gmail
    Wysłane e-maile
    265
    5%
    Do 67 kontaktów

    Odebrane e-maile
    552
    6%
    Od 100 kontaktów

    Najczęstsze kontakty

    (trzy adresy e-mail)

    Gmail - ustawienia
    Pomoc dotycząca prywatności i bezpieczeństwa
    Historia Online
    Wyszukiwania
    409
    24%

    Najczęstsze zapytania

    (trzy wyszukiwania)

    Typy wyszukiwania

    Sieć

    86%
    Obrazy

    9%

    Ustawienia Historii online
    Najczęstsze pytania
    Kalendarz Google
    Moje wydarzenia
    1 wydarzenie, 1 godzina
    Najczęściej spotykane osoby
    Brak spotkań.
    Akceptacja wydarzenia

    Tak: 1

    Może: 0

    Nie: 0

    Bez odpowiedzi: 0
    Ustawienia kalendarza
    Współrzędne Google
    Odwiedzone miejsca

    (trzy miejsca)

    Ostatnie podróże
    Nie znaleziono podróży.
    Jak spędzasz czas w tygodniu

    W pracy: 0 godz.

    W domu: 0 godz.

    Poza domem i pracą: 164 godz.
    Ustawienia prywatności
    YouTube
    Wyświetlone filmy
    191

    Wyszukiwania
    7

    > A ja nie mam ochoty przepuszczac, wiec co - jestem aspoleczny typ ?

    Alez nie musisz - to jest tylko kwesia wyboru.

    > A mnie to jakos nie rajcuje.

    Musisz mieć bardzo mało dziwnej korespondencji. Ja po tygoniu musze
    uzywac wyszukiwarki, zeby wiedzieć, o czym rozmawiam z klientem.

    > A skad wiesz ze nie dopuszczasz ?
    > Pamietasz ta afere z jakims programem rejestrujaco-szpiegujacym ?

    Świadomie wprowadzonym przez Google w celu zbierania danych
    dostępowych do kont klientów? Takiej afery nie pamiętam. A banki juz
    dawno dane dostępowe powyłączały z autouzupełniania :(

    > Na razie sie biedze jak kontakty z outlooka przeniesc na androida ..

    Przez plik .cvs

    > O w morde, faktycznie, nie ma FB ... to co to kurde za smartfon :-P

    Jest FB - jako zewnętrzna aplikacja. Nie jest skladnikiem systemu i
    nie operuje w chmurze Google.

    > niby nie ma, ale skoro miele, to widac maja jakis cel. A ze nie
    > powiedzieli jaki, to ja sie wole wstrzymac :-)

    Alez powiedzieli i to dawno temu:
    "skatalogowanie światowych zasobów informacji i uczynienie ich
    powszechnie dostępnymi i użytecznymi"
    Nie wierzę, że z tego nie korzystasz...

    > Poza tym teraz moze i sie nie masz czego wstydzic, a skad wiesz czy za
    > 50 lat nie beda wylapywali antykomuchow do 3 pokolenia ? :-)

    Ale ja w mailach się polityką nie zajmuję. To robię publicznie
    całkowicie ;P

    --
    Best regards,
    RoMan